Ewolucja podwozia, która czyni cuda w Mercedesie

Lewis Hamilton, a zwłaszcza Valtteri Bottas, są zachwyceni zachowaniem swojego samochodu dzięki zmianom wprowadzonym w ten piątek w Austrii.
 

opublikowany 29/06/2018 à 21:01

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Ewolucja podwozia, która czyni cuda w Mercedesie

Można było sformułować „biznes jak zwykle”. Lewis Hamilton (Mercedes). Lider klasyfikacji generalnej ustalił dwa czasy referencyjne podczas piątkowych sesji treningowych przed Grand Prix Austrii, nawet jeśli różnica w stosunku do jego kolegi z drużyny Valtteri Bottas pozostaje w porządku: 127 tysięcznych w EL1 potem 176 tysięcznych po południu.

Brytyjczyk szczególnie wykorzystał ten dzień, aby uzyskać opinię na temat osiągów różnych komponentów opon dostarczonych przez Pirelli. „Pomiędzy każdą wersją nie ma dużej różnicy. Guma (bardzo) trudne wydaje mi się najlepsze”, w tym przypadku opona miękka (żółty bok), wersję, która mu na to pozwoliła aby ustawić najlepszy czas w EL2. Włoski producent dostarczył także gumę super miękką (czerwoną) i ultra miękką (fioletową).

 

Osoba nosząca numer 44 jest również zachwycona nowym pakietem wydanym na czerwony Byk Pierścień. „Wspaniale jest widzieć poprawę. Chłopaki w fabryce bardzo ciężko pracowali, aby zapewnić jakość każdej części. Samochód zachowuje się lepiej w różnych miejscach toru, co stanowi już krok naprzód w porównaniu z zeszłym tygodniem (Grand Prix Francji, które mimo to zdominował). "

Valtteri Bottas otrzymał także ulepszenia zaprojektowane w Brackley (Wielka Brytania), które polegają na modyfikacjach podwozia i aerodynamiki. Na przykład boki jednomiejscowy  mają teraz zmniejszone wloty powietrza i tylne pontony. „Ewolucje działają dobrze, zauważa Fin. Reagują dokładnie tak, jak się spodziewano, szczególnie tył samochodu, szczególnie stabilny.

 

W zeszłym roku doznałem pęcherzy na lewej tylnej oponie, co jeszcze mogłoby mi się przytrafić ze względu na prognozę upałów na niedzielę. Dobrze więc, że tylna oś jest stabilna, analizuje. Jednak nadal pozostaje trochę pracy do zrobienia, aby dopracować balans samochodu. »

Z mniej niż dziesięcioma zakrętami Red Bull Ring nie powinien akceptować żadnych błędów podczas kwalifikacji. „Kwalifikacje są tutaj bardzo intensywne. Musisz koniecznie perfekcyjnie wbić każdy zakręt, jeśli chcesz celować w pierwszy rząd. » Co z pewnością będzie celem dwóch Srebrnych Strzał w sobotę.

 

0 Zobacz komentarze)