Według McLarena nowe podejście do torów w 2017 roku

Tim Goss, dyrektor techniczny McLaren-Honda, szczegółowo opisał zmiany, jakie wprowadzają przepisy z 2017 roku dotyczące samochodów jednomiejscowych, zarówno dla kierowców, jak i inżynierów.

opublikowany 06/01/2017 à 15:57

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Według McLarena nowe podejście do torów w 2017 roku

Trwa oczekiwanie na odkrycie nowych jednomiejscowych samochodów 2017, które będą ewoluować w dużej mierze wraz ze zmianą przepisów technicznych wprowadzonych przez organy zarządzające F1.

Według Tima Gossa, dyrektora technicznego firmy, jeśli znane będą obszary modyfikacji samochodu, tory, na których odbywają się zawody mistrzowskie, będą wymagały od inżynierów zmienionego podejścia. McLaren-Honda.

„Konsekwencją jest to, że nie będziemy już klasyfikować pewnych zakrętów jako „zakrętów”, wyjaśnia Goss na stronie internetowej McLarena. Rozumiemy przez to, że inżynierowie definiują zakręt jako obszar na torze, w którym kierowca musi zdjąć nogę z gazu i zasadniczo kontrolować swój samochód.

Jeśli wejdzie w zakręt, a jego noga będzie całkowicie na pedale gazu, klasyfikujemy go jako linię prostą. Ponieważ nowe samochody jeżdżą szybciej, niektóre zakręty w sezonie 2016 będą klasyfikowane jako proste. »

Tim Goss potwierdził również, że Honda znacząco przerobiła architekturę i układ turbo/hybrydowego zespołu napędowego V6 dostarczonego McLarenowi.

0 Zobacz komentarze)

Paul Ricard – C2 PCCF 2024