„Całkowicie nowy” RP20 w Racing Point

Po dwóch kampaniach zakończonych na 7. miejscu w rankingach producentów Racing Point F1 zamierza powrócić do rangi bliższej tej, jaką zajmował były zespół Force India w 2017 r. Dzięki jednomiejscowemu bolidowi to znacznie więcej niż ewolucja RP19 .

opublikowany 19/02/2020 à 13:52

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

„Całkowicie nowy” RP20 w Racing Point

Zanim pójdziesz pod sztandar Aston Martin w 2021 r. – kontynuacja o udziale Lawrence'a Strolla ogłoszonym kilka dni temu, Racing Point F1 liczy, że w tym roku przejściowym wykorzysta inwestycje swojego szefa, aby w końcu znaleźć rangę bardziej zgodną ze swoimi ambicjami.

I chociaż wiele zespołów „po prostu ewoluowało” w swoich jednomiejscowy 2019, Racing Point F1 prawie resetuje liczniki na poziomie technicznym na 2020, jak wskazał Andrew Green, dyrektor techniczny szkolenia.

„RP20 jest całkowicie nowy, co oznacza, że ​​z naszego samochodu z 2019 roku pochodzi bardzo niewiele części, analizuje to drugie. Na rok 2020 zaprojektowaliśmy samochód od zera, niemal od czystego konta, co jest bardzo ekscytujące, ponieważ zespołowi nie udało się tego zrobić przez bardzo długi czas.

Zastosowaliśmy wszystko, czego nauczyliśmy się przez ostatnie kilka sezonów, w połączeniu z tym, co przyjęli niektórzy z naszych konkurentów, i zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby zoptymalizować ostatni sezon według obecnych przepisów. »

Wystarczająco, aby usunąć pewne wady uwidocznione w poprzednim samochodzie, na które nie pozwolił Sergio Pérez i Lance Stroll zabłysnąć podczas poprzedniej kampanii.

„Nasz samochód miał piętę achillesową, jeśli chodzi o równowagę, a my też mieliśmy problemy na torach, gdzie wymagana była duża siła docisku, mówi Zielony. Myślę, że w roku 2020 rozwiązaliśmy oba te problemy. Kierowcy powinni zauważyć znaczną różnicę w wydajności toru. »

Do tego stopnia, że ​​chcesz zająć miejsce wyższe niż 7. w rankingu Producentów? „Po pierwsze, musimy rozpocząć ten sezon na znacznie wyższym poziomie niż w 2019 roku, zaczynając od pierwszych testów w Barcelonie w tym tygodniu. temperuje Otmara Szafnauera, szefa zespołu Racing Point F1.

Jestem przekonany, że możemy tego dokonać, a naszym ostatecznym celem jest być na szczycie środkowej stawki. Ale zamierzamy też zakończyć rok bliżej trzeciego miejsca niż piątego.

Wiemy, że samochód, którym będziemy jeździć w Melbourne, stanowi znaczący krok naprzód we wszystkich obszarach, ale to, gdzie nas to umiejscowi, zależy od tego, co nasi konkurenci zrobili zimą. »

W międzyczasie Sergio Pérez podniósł swoje RP20 na drugie miejsce w klasyfikacji od pierwszej sesji jazdy w Barcelonie, Zaraz za Valtteri Bottas (Mercedes).

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz