W stronę wyścigu w jednym miejscu w Rosji?

Pirelli uważa, że ​​impreza rozgrywana na torze w Soczi powinna pozwolić zespołom na zrobienie tylko jednego postoju podczas Grand Prix.

opublikowany 26/04/2017 à 09:32

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

W stronę wyścigu w jednym miejscu w Rosji?

Czwarta runda Mistrzostw Świata 2017 odbędzie się w najbliższy weekend na torze w Soczi, znanym z niskiej ścieralności i temperatur zewnętrznych znacznie niższych niż te występujące zwłaszcza w Bahrajnie.

Według Pirelli warunki, które powinny umożliwić zespołom wykonanie tylko jednego postoju podczas wyścigu. Nie zabraknie także ultramiękkich gum, które można było zobaczyć już w Australii w 2017 roku ich pierwszy występ w Rosji w sercu najmiększego możliwego wyboru dokonanego przez mediolańską firmę (dostępne będą ultramiękkie, supermiękkie i miękkie), oferując nowy parametr dla zespołów i włoskiego producenta.

„Będziemy musieli przeanalizować ich zachowanie w tych warunkach w przypadku nowej generacji jednomiejscowych samochodów, wyjaśnia Mario Isola, menedżer ds. sportów motorowych w Pirelli.

Różnica w osiągach pomiędzy bardziej miękkimi mieszankami jest dość mała, więc każdy rodzaj gumy jest potencjalnym wyborem na niedzielny wyścig.

To Grand Prix następuje po sesji testowej zorganizowanej w Bahrajnie i ciekawie będzie obserwować w Rosji wnioski wyciągnięte z pierwszych trzech wyścigów, zarówno pod względem osiągów, jak i zarządzania oponami. »

Pamiętajcie, że w przypadku zawodów w Rosji, podobnie jak będzie to miało miejsce aż do Grand Prix Hiszpanii włącznie, kierowcy będą mieli do dyspozycji siedem pociągów o najmiększej mieszance, cztery o „pośredniej” mieszance i dwa o twardszej.

Pirelli zaleciło również następujące ciśnienia dla rosyjskiej rundy: 1,5 bara z przodu i 1,4 bara z tyłu.

0 Zobacz komentarze)