Verstappen ma nadzieję, że Spec 4 Honda poprawi starty

Holender wpadał już w kłopoty, gdy w tym sezonie kilka razy gasły światła. 

opublikowany 05/09/2019 à 14:39

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Verstappen ma nadzieję, że Spec 4 Honda poprawi starty

Max Verstappen pomimo wiedzy, że od środy wystartuje z końca stawki i potwierdzenia, że ​​będzie korzystał z nowego silnika Hondy wprowadzonego na torze Spa, kierowca Red Bull Racing nie chciałbym już na początku tracić terenu. 

W zeszłą niedzielę Holender, piąty na starcie, ponownie nie miał najspokojniejszego startu i minął Kimiego Räikkönena, co pośrednio doprowadziło do zderzenia obu zawodników na pierwszym zakręcie. Już w Austrii i Niemczech Verstappen prawie utknął na starcie. Co nie przeszkodziło mu w zwycięstwie. 

« Wiemy, w czym tkwi problem, skomentował Batawian z Monzy, gdzie F1 zatrzymuje się na ostatni europejski przystanek w sezonie. Mam nadzieję, że odczucia będą lepsze dzięki nowemu silnikowi. Problem pojawia się gdy tylko puszczę sprzęgło, w kolejnej fazie mamy trudności.

Kiedy weźmiemy za punkt odniesienia ostatnie kilka lat: jeśli miałem zły start, nie straciłem pozycji, a jeśli start był prawidłowy, to trochę zyskałem. Teraz, jeśli to nie działa idealnie, spadam w rankingach. A jeśli wszystko pójdzie normalnie, utrzymam swoją rangę. 

W tym roku jak puszczę sprzęgło auto początkowo za bardzo się ślizga. Być może chłodniejsze opony mają wpływ na to zjawisko (temperatura koców elektrycznych spadła ze 100°C do 80°C z tyłu, przyp. red.). To nie jest usprawiedliwienie. Możemy działać lepiej i mam nadzieję, że tak będzie w przypadku Spec 4 »

Zapytany, jaką kontrolę ma nad sytuacją, Verstappen dodał: « Procedura zawsze przebiega pomyślnie. Jeśli spojrzymy na średnie z ostatnich kilku sezonów, byłem w pierwszej trójce. Nie czuję, że robię coś złego, mimo że zawsze możemy się poprawić. Ma to więcej wspólnego ze sposobem, w jaki silnik dostarcza moment obrotowy przy niskich obrotach. ". 

Naszym holenderskim kolegom Latający Holender wyjaśnił, że nowy silnik Hondy przyniósł wzrost mocy, nie chcąc podawać dokładnej liczby koni mechanicznych. „ To największy krok naprzód w historii tego silnika „, po prostu ruszył do przodu. 

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)

Paul Ricard – C2 PCCF 2024