Zmuszony startować z końca stawki podczas Grand Prix Rosji po wprowadzeniu do niego zupełnie nowego układu napędowego Hondy czerwony Byk, Max Verstappen nie jest przekonany, że ma środki na awans w peletonie.
Holender jednak ładnie powrócił z 19. na 5. miejsce podczas rundy w Soczi w 2018 r., a wszystko to dzięki jednomiejscowy poza tym mniej dominujący niż obecny RB16B. Verstappen uważa jednak, że mniejsze różnice w tym sezonie utrudnią mu zadanie.
« W 2018 r. różnice w stosunku do średniej sieci były większe– zauważył lider mistrzostw świata w piątkowy wieczór po pierwszych wolnych sesjach treningowych. Myślę więc, że powrót na czoło będzie bardziej skomplikowany mechanicznie, ale i tak musieliśmy przyjąć karę.
Gdybyśmy nie zrobiliśmy tego tutaj, powinniśmy zostać ukarani gdzie indziej. Postanowiliśmy przestrzegać kary i dostosować się do niej najlepiej, jak to możliwe podczas wyścigu. ".
Świadomy dobrodziejstwa, jakie stanowi upadek jego rywala w mistrzostwach, Lewis Hamilton absolutnie chce skorzystać z okazji, aby zniwelować obecny, a nawet lepszy deficyt wynoszący 5 punktów.
« Ten sezon okazuje się szczególnie trudny pod względem niezawodności, szkoda go (Verstappen, przyp. red.) – zareagował siedmiokrotny mistrz świata, autor pary drugich razy podczas dzień otwarcia zdominowany przez kolegę z drużyny Valtteriego Bottasa.
Musimy spróbować wykorzystać tę sytuację i zdobyć jak najwięcej punktów. Byłoby wspaniale zdobyć dublet ".
Jeśli Hamilton może liczyć na lojalność sąsiada z garażu, który będzie wspierał w wyścigu racja stanu i swoje W12, w piątek Brytyjczyk otrzymał ostrzeżenie, które powinno skłonić go do zachowania ostrożności.
Rzeczywiście, Hamilton potrącił stewarda przedniego wyciągu podczas jednego ze swoich postojów w drugim treningu. Niemiecki zespół potwierdził, że z mechanikiem wszystko w porządku i ujawnił, że incydent był powiązany z użyciem „ magiczny przycisk » który zarządza rozdziałem siły hamowania z kierownicy.
Pamiętamy, że to przez pomyłkę ponownie aktywując tę samą dźwignię w Baku, Hamilton wjechał prosto w pierwszy zakręt podczas drugiego startu zatrzymanego tego całkowicie szalonego GP Azerbejdżanu. Niefortunna wpadka pilota Mercedes ponieważ uniemożliwiło mu to wykorzystanie nieszczęść Verstappena, zmuszonego do wycofania się z wyścigu po spektakularnej eksplozji jego lewej tylnej opony Pirelli, gdy spokojnie prowadził.
Znak, że nic nigdy nie jest zapisane Formuła 1, także wtedy, gdy jeden z dwóch tytułowych bohaterów zaczyna ze znaczną przewagą na starcie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)