Un Max Verstappen (czerwony Byk) zadowolony ze swojego silnika Renault, jest to z pewnością tak rzadkie jak Daniel Ricciardo zrzędliwy. Nic więc dziwnego, że Holender skrytykował blok francuski jednak po tym, co jest dobre kwalifikacje na torze w Singapurze w sobotę, odnotowano po raz drugi, podobnie jak w 2017 r.
Bardzo się cieszę, że jestem w pierwszym rzędzie, naprawdę świetnie! @redbullracing, dzięki za coś niesamowitego, bo jutro powinno być fajnie #Nie przestawaj pchać #UwolnijLwa #SingaporeGP pic.twitter.com/Of5FierpJZ
- Max Verstappen (@ Max33Verstappen) 15 września 2018
V6 Turbo Hybrid doznało cięć zarówno podczas trzeciego treningu swobodnego, jak i kwalifikacji. „Musieliśmy rozebrać silnik i stracić trochę czasu na poprawę właściwości jezdnych, ale nadal nie działał tak, jak powinien, wyjaśnia Max Verstappen.
ERozpoczynając Q3, czułem, że jednomiejscowy działał poprawnie i nie miałem żadnych skarg, więc kiedy zobaczyłem swoje nazwisko na drugim miejscu, byłem dość zaskoczony po wszystkich problemach. » Ale radość będzie krótkotrwała...
„Podczas mojej ostatniej próby próbowałem bardziej atakować. Miałem dwie dziesiąte przewagi, potem dojechałem do zakrętów 16 i 17, gdzie musiałem zredukować bieg. Silnik zgasł, musiałem przerwać skręt.
Wynik jakościowy #SingaporeGP: HAM, Max P2, VET, BOT, RAI, Daniel P6, PER, GRO, OCO, HUL. # F1 pic.twitter.com/5KnZvodt5Q
— Red Bull Racing (@redbullracing) 15 września 2018
Jestem naprawdę zaskoczony tym drugim miejscem na starcie. » Kierowca Red Bulla optymistycznie ocenia osiągi silnika w niedzielę, as „zwykle podczas wyścigów moc jest zmniejszona”. Mimo to przy pełnym obciążeniu problemy wydają się liczne. „Kiedy zbliżamy się do granic możliwości silnika, mamy problemy z planowaniem momentu obrotowego, właściwościami jezdnymi i innymi kwestiami. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)