Choć miał nadzieję skorzystać z 8e umieścić na stojaku Max Verstappen odzyskać zwycięstwo po 3 miesiącach Austrii, Charles Leclerc nie mogłem nic zrobić podczas Grand Prix Singapuru w tę niedzielę. Na torze Monako zderzył się z innym kierowcą czerwony Byk, twardy Sergio Pérez, który utrudniał mu życie od 1er 59e okrążenie wyścigowe.
Umieszczony w 2e pozycji, gdy zgasły światła, Meksykanin wskoczył w pierwszy zakręt i przejął kontrolę nad wyścigiem. Podczas Grand Prix rozgrywanego na wysychającym torze Sergio Pérez opanował żywioły i nie załamał się pod presją Charlesa Leclerca, który ostatecznie był za niski, aby pozbawić go 2e zwycięstwo w tym sezonie po Monako, 4e jej kariery.
« To z pewnością mój najlepszy występ w karierze.– przyznał mieszkaniec Guadalajary przed wejściem na podium. Udało mi się kontrolować cały wyścig. To było bardzo trudne. Ostatnie kilka okrążeń było bardzo intensywnych. Nie czułem tego, kiedy byłem w samochodzie, ale kiedy wysiadłem, poczułem to. Dałem z siebie wszystko, aby dzisiaj odnieść zwycięstwo. »
Jednak Sergio Pérez nie mógł jeszcze w pełni uczcić tej 4e sukces F1. W rzeczywistości był on przedmiotem dochodzenia prowadzonego przez panel sędziowski w związku z możliwością pozostawienia samochodu o długości większej niż 10 podczas drugiej rundy zawodów.e Interwencja samochodu bezpieczeństwa w tę niedzielę.
« Nie mam pojęcia, co się dzieje (dotyczy śledztwa) – zauważył. Moi inżynierowie powiedzieli mi, że jestem objęty dochodzeniem, więc po prostu powiększyłem lukę. » Wezwany na komisarzy Sergio Pérez ostatecznie otrzymał 5 sekund kary. Sankcja, która nic nie zmieniła...
CZYTAJ TAKŻE > Pérez przeciwstawia się Leclerkowi i wygrywa chaos w Singapurze!
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
03 o 10:2022
Kolejna sankcja za nieprzestrzeganie przepisów dotyczących samochodu bezpieczeństwa… zbyt wiele przepisów psuje widowisko! Dlaczego nie dać mu 5 sekund kary, gdy był jeszcze w wyścigu, zamiast podejmować decyzję po mecie, ryzykując ceremonię na podium, która ostatecznie nie odpowiada klasyfikacji ustalonej przez FIA?