Virgin Racing, pierwszy z czterech nowych zespołów, które zaprezentują swój samochód, ma jeszcze pracę do wykonania przed Grand Prix Bahrajnu. VR-01, zaprojektowany w całości komputerowo, bez przechodzenia przez etap w tunelu aerodynamicznym, wciąż boryka się z powtarzającymi się problemami.
Dlatego żaden dzień testów nie odbywa się bez jednomiejscowy of Bicester napotyka problemy techniczne lub mechaniczne, które znacznie opóźniają prace nad przygotowaniem stajni.
Jeśli Virgin Racing mówi o „ drobne problemy », to one odpowiadają za to, że VR-01 jest jednomiejscowym pojazdem spędzającym najmniej czasu na torze w porównaniu do samochodów pozostałych zespołów.
« LProblem ze skrzynią biegów opóźnił nasz poranny start, a kiedy byliśmy już gotowi, zaczął padać deszcz », powiedział Nick Wirth, dyrektor techniczny, w sobotni wieczór.
« Wykorzystaliśmy zmieniające się warunki i porę lunchu, aby ukończyć program kontroli systemów przed Bahrajnem », kontynuuje Wirth.
« Spodziewaliśmy się bardziej produktywnego popołudnia, ale kontrole w porze lunchu wykazały usterkę, która skłoniła nas do wymiany silnika. »
Jednak Nick Wirth nie jest zmartwiony i wiele oczekuje od nadchodzących dwóch tygodni. „ Mamy gotowe rozwiązania dla Bahrajnu. Byli nawet dla Barcelony, ale po problemach napotkanych w Jerez woleliśmy skoncentrować się na ich rozwiązaniu. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)