Od pierwszego pomysłu do objawienia minęło dziesięć miesięcy. Nick Wirth, ojciec VR-01, mówi: „Miałem okazję pracować z najlepszymi projektantami w F1 i mogłem dowiedzieć się, co naprawdę liczy się w konkurencyjności firmy jednomiejscowy. Kiedy znamy konwencje naszego zawodu i ustalonych stajni, nie jest zaskakujące, że nasze podejście obejmujące wyłącznie CFD wywołuje pewien sceptycyzm. »
Ponieważ ten VR-01 jest wynikiem badań z wykorzystaniem oprogramowania CFD (Computational Fluid Dynamics) w celu ograniczenia uderzeń. „Zespoły techniczne Wirth Research opracowały tysiące rozwiązań” – wyjaśnia Virgin. „Praktycznie nasze przedsezonowe testy rozpoczęły się kilka miesięcy temu! »
„Naprawdę wierzę w naszą technikę projektowania, która pozwala nam wypuścić na rynek już odnoszący sukcesy samochód” – kontynuuje Nick Wirth. „Kiedy nasi kierowcy rozpoczną testy w Jerez, wrażenia z jazdy na VR-01 będą bardzo podobne do tego, którym jeździli w symulatorze. »
Pierwsza część odpowiedzi, środa, 10 lutego.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)