Witalij Pietrow, odkąd objął kierownicę Renault R30 w Jerez nigdy nie był w stanie ustawić czasu. Nawet jeśli zespoły przebywają w Hiszpanii, aby rozwijać swoje umiejętności jednomiejscowya nie po to, by szukać osiągów, rosyjski kierowca nigdy nie był w stanie ustawić się w optymalnych warunkach, aby być szybkim. W zeszłym tygodniu Petrov został wysłany na tor w środę i piątek, czyli w dwa najbardziej mokre dni, podczas gdy większość kierowców w terenie jeździła przez dwa kolejne dni i mogła skorzystać z kilku godzin testów na suchej nawierzchni.
W tym tygodniu Witalij Pietrow po raz kolejny pojedzie na torze w Jerez, gdy niebo jest kapryśne. Spostrzeżenie, które w środowy wieczór bardzo zaniepokoiło rosyjskiego pilota. „ Kolejny deszczowy dzień w Jerez ”, żałował Pietrow. Nawet potajemne wysychanie obwodu nie jest powodem do świętowania. „ Warunki ciągle się zmieniały, z mokrych na suche, co utrudniało naukę. Musimy mieć nadzieję, że jutro (dziś) będzie lepszy dzień i będziemy mogli przejechać dużą liczbę okrążeń. »
Jednak w ten czwartek pogoda jest ponura, a tor znów jest mokry. Rosjanin będzie musiał liczyć się z radykalną zmianą klimatu, aby mieć nadzieję na jazdę po suchym torze w ciągu dnia. Bo po tym czwartku to Robert Kubica będzie kontynuował rozwój Renault R30.
Znajdź Witalija Pietrowa w wywiadzie w Przewodniku F1 2010 z AUTOhebdo, w sprzedaży w tym tygodniu
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)