Williams radzi sobie jeszcze lepiej podczas GP Kanady?

Zespół Williams F1 może liczyć na dobry wynik podczas GP Kanady. Zespół Grove koncentruje się na zarządzaniu oponami, które będzie ewoluować w zależności od pogody.

opublikowany 03/06/2014 à 10:38

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Williams radzi sobie jeszcze lepiej podczas GP Kanady?

Związany punktami z McLaren F1 Zespół, Williams przyjedzie z pewnością na Grand Prix Kanady po zapewnieniu sobie siódmego miejsca z Felipe Massą w Monako. Pirelli wybrało również opony miękkie i super miękkie, więc brytyjski zespół wykorzysta dane zebrane na skale, nawet jeśli parametry będą się zmieniać w zależności od warunków. „Kanada to wyjątkowy tor z długimi prostymi i wolnymi zakrętami”, komentuje Rob Smedley, dyrektor ds. osiągów pojazdów Williamsa. „Moglibyśmy mieć problemy z rozgrzaniem opon, gdy jest chłodno, ale istnieje ryzyko szybszej degradacji opon, gdy jest gorąco. W ten weekend będziemy bardzo skupieni na oponach. Krawężniki są również ważne w Montrealu, ponieważ musisz umieć je pokonać w obu szykanach, aby uzyskać dobre okrążenie. NASZ jednomiejscowy jest aerodynamicznie wydajny, co jest niezbędne w przypadku linii prostych. »

Felipe Massa będzie chciał podpisać kontrakt z nowym liderem po tym, jak zapewnił sobie w tym sezonie trzy siódme miejsca. Brazylijczyk był skuteczny na torze Gillesa Villeneuve’a, odkąd w zeszłym roku zajął ósme miejsce Ferrari. „Planujemy być bardziej konkurencyjni w Kanadzie i mam nadzieję, że wypadniemy tam dobrze. Prędkość maksymalna samochodu jest dobra i to będzie nasza mocna strona. W przeszłości Montreal organizował kilka świetnych wyścigów, a pogoda będzie miała duży wpływ na wydarzenie. Musimy być przygotowani na deszcz i niekoniecznie spodziewać się, że będzie gorąco. Miasto jest bardzo relaksujące i miło jest tu wracać o każdej porze roku. »

Valtteri Bottas będzie chciał wznowić dobrą passę, która zakończyła się wycofaniem na Grand Prix Monako. Finowi od początku sezonu udawało się dotychczas zdobywać punkty w każdym wyścigu. „Mam doskonałe wspomnienia z Kanady w zeszłym roku, ponieważ mój najlepszy wynik osiągnąłem w kwalifikacjach, zajmując trzecie miejsce na starcie (14. na mecie). Tor jest zupełnie inny niż w Monako i myślę, że uwydatni mocne strony samochodu, który jest wydajny na prostych. To wyjątkowy tor nie tylko ze względu na to, że technicznie jest tor uliczny, ale także dlatego, że ma duże strefy hamowania i kilka szybkich zakrętów. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz