Williams Racing jest pierwszym zespołem, który zaprezentuje swoje jednomiejscowy sezonu 2016, natomiast zimowe testy rozpoczną się w poniedziałek 22 lutego. Po zdobyciu trzeciego miejsca w mistrzostwach konstruktorów przez ostatnie dwa lata, zespół Grove będzie starał się zoptymalizować swoje wyniki przed zmianą przepisów w nadchodzących sezonach.
„FW37 (z sezonu 2015) był samochodem konkurencyjnym i szukaliśmy obszarów, w których moglibyśmy się poprawić, zachowując jednocześnie jego właściwości” wyjaśnił Pat Symonds, dyrektor techniczny Williams Racing. „FW37 miał szczególne problemy przy niskich prędkościach i spędziliśmy dużo czasu, aby zrozumieć dlaczego. »
„W połowie stycznia 38 roku, kiedy FW2015 jeszcze nie został wprowadzony na rynek, sporządziliśmy listę rzeczy, które należy ulepszyć w FW37. Dzięki FW37 mogliśmy zobaczyć dokładnie to, co chcieliśmy zaprojektować w FW38… Widzowie zauważą również bardziej trwały hałas. Zdobyliśmy moc w zakresie spalania. Silnik powinien być o 12% głośniejszy i mieć bardziej gardłowy dźwięk”– sprecyzował brytyjski inżynier.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)