Po pierwszej trójce wydarzeń w sezonie 2020 Formuła 1, drużyna Mercedes możemy być spokojni, mając trzy zwycięstwa i dublet. W Mistrzostwach Producentów l’Étoile ma 66 punktów przewagi na swego bezpośredniego prześladowcę, czerwony Byk, à Quant Lewis Hamilton, ma 30 jednostek marginesu na „pierwszych z innych”, Max Verstappen (Red Bull, 3. miejsce).
Zapytany o tę trwałą dominację od czasu wprowadzenia w 6 roku przepisów dotyczących hybrydy V2014 Turbo, Toto Wolff wykazał się pragmatyzmem. „Nie jestem pewien, czy widziałem zdziesiątkowanie konkurencji na Węgrzech. Red Bull miał problemy przez cały weekend, potem był przekonujący w wyścigu, podczas gdy samochód Verstappena mógł nie odpalić (po wypadku na okrążeniu startowym. Nota redaktora) a mechanicy wykonali niesamowitą robotę. »
Och, wiesz, co nadchodzi. Tweetnij to razem z nami…
„WEJDŹ TAM, LEWIS! pic.twitter.com/MYsULQ3W5X
- Mercedes-AMG F1 (@ MercedesAMGF1) 19 lipca 2020 r.
Austriacki szef przytacza ten przykład, aby odzwierciedlić niepewność panującą w sporcie. „Różnice są minimalne. Wraz z odejściem Lewisa jego prowadzenie w mistrzostwach znika. Musimy kontynuować atak. Nie rozegraliśmy 20% sezonu. Zbliżają się dla nas trzy ważne wyścigi. »
Jeśli ekipa Mercedesa od sześciu lat utrzymuje się w czołówce peletonu, klucz do sukcesu nie leży w konkretnym obszarze. „Myślę, że nie jest to spowodowane jednym konkretnym elementem, koncepcją aerodynamiczną czy rozwojem silnika w połączeniu z właściwymi strategiami.
To wiele obszarów, które ze sobą współpracują. Inwestycja przy odpowiednich zasobach, stopień motywacji, jaki możemy wydobyć z naszej grupy badawczo-rozwojowej (Badania i rozwój).
OSIEM ZWYCIĘSTW NA WĘGRZECH pic.twitter.com/LiBCi72Tf0
- Mercedes-AMG F1 (@ MercedesAMGF1) 19 lipca 2020 r.
Zasadniczo wszystko zależy od mężczyzn i kobiet w fabryce. Przez te sezony widzieliśmy, że kilka pokoleń odniosło sukces i dodało wydajności zespołowi. Ale nie dotyczy to tylko mechanicznej strony Mercedesa; jest w każdym obszarze. Marketing, komunikacja, sieci społecznościowe, sponsorzy – to właśnie zwiększa sukces zespołu. »
Toto Wolff nie chce dać się ponieść emocjom. Jego przemówienie jest nieustannie powtarzane, ale czy to właśnie ta ostrożna mentalność jest sukcesem niemieckiego producenta w F1? « Nie dajmy się zwieść myśleniu, że jesteśmy najlepsi, bo wtedy szybko zaczynasz przegrywać. »
Zapoznaj się z pełnym raportem i analizą Grand Prix Węgier, przygotowanym przez naszego specjalnego korespondenta w Budapeszcie, w numerze AUTO 2270tygodniowo, dostępny od poniedziałku w wersji cyfrowej i od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)