Wolff uspokaja sytuację pomimo dominacji Mercedesa: „Luki są minimalne”

Toto Wolff uważa, aby nie odnieść łatwego zwycięstwa pomimo idealnego początku sezonu dla Mercedesa. Aby kontynuować zwycięską ścieżkę rozpoczętą w 2014 roku, należy zachować kulturę zwyciężania. 

opublikowany 21/07/2020 à 10:24

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Wolff uspokaja sytuację pomimo dominacji Mercedesa: „Luki są minimalne”

Po pierwszej trójce wydarzeń w sezonie 2020 Formuła 1, drużyna Mercedes możemy być spokojni, mając trzy zwycięstwa i dublet. W Mistrzostwach Producentów l’Étoile ma 66 punktów przewagi na swego bezpośredniego prześladowcę, czerwony Byk, à Quant Lewis Hamilton, ma 30 jednostek marginesu na „pierwszych z innych”, Max Verstappen (Red Bull, 3. miejsce).

Zapytany o tę trwałą dominację od czasu wprowadzenia w 6 roku przepisów dotyczących hybrydy V2014 Turbo, Toto Wolff wykazał się pragmatyzmem. „Nie jestem pewien, czy widziałem zdziesiątkowanie konkurencji na Węgrzech. Red Bull miał problemy przez cały weekend, potem był przekonujący w wyścigu, podczas gdy samochód Verstappena mógł nie odpalić (po wypadku na okrążeniu startowym. Nota redaktora) a mechanicy wykonali niesamowitą robotę. »

 

Austriacki szef przytacza ten przykład, aby odzwierciedlić niepewność panującą w sporcie. „Różnice są minimalne. Wraz z odejściem Lewisa jego prowadzenie w mistrzostwach znika. Musimy kontynuować atak. Nie rozegraliśmy 20% sezonu. Zbliżają się dla nas trzy ważne wyścigi. »

Jeśli ekipa Mercedesa od sześciu lat utrzymuje się w czołówce peletonu, klucz do sukcesu nie leży w konkretnym obszarze. „Myślę, że nie jest to spowodowane jednym konkretnym elementem, koncepcją aerodynamiczną czy rozwojem silnika w połączeniu z właściwymi strategiami. 

To wiele obszarów, które ze sobą współpracują. Inwestycja przy odpowiednich zasobach, stopień motywacji, jaki możemy wydobyć z naszej grupy badawczo-rozwojowej (Badania i rozwój). 

 

Zasadniczo wszystko zależy od mężczyzn i kobiet w fabryce. Przez te sezony widzieliśmy, że kilka pokoleń odniosło sukces i dodało wydajności zespołowi. Ale nie dotyczy to tylko mechanicznej strony Mercedesa; jest w każdym obszarze. Marketing, komunikacja, sieci społecznościowe, sponsorzy – to właśnie zwiększa sukces zespołu. »

Toto Wolff nie chce dać się ponieść emocjom. Jego przemówienie jest nieustannie powtarzane, ale czy to właśnie ta ostrożna mentalność jest sukcesem niemieckiego producenta w F1? « Nie dajmy się zwieść myśleniu, że jesteśmy najlepsi, bo wtedy szybko zaczynasz przegrywać. »

Zapoznaj się z pełnym raportem i analizą Grand Prix Węgier, przygotowanym przez naszego specjalnego korespondenta w Budapeszcie, w numerze AUTO 2270tygodniowo, dostępny od poniedziałku w wersji cyfrowej i od tej środy w kioskach.

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)