Wolff: „Trudno wycisnąć więcej z układu napędowego bez wpływu na niezawodność”

Jeśli wydaje się, że Ferrari zrobiło w tym roku ogromny krok naprzód w zakresie rozwoju silników, Mercedes ciężko pracuje nad specyfikacją 3 swojej jednostki napędowej, ale wciąż czeka na decyzję o jej wprowadzeniu.

opublikowany 05/08/2018 à 15:15

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Wolff: „Trudno wycisnąć więcej z układu napędowego bez wpływu na niezawodność”

Wielu zgadza się, że silnik Mercedes nie stanowi już standardowej wartości w F1 W tym roku. Wiń za to ciężką pracę Stabilny Ferrari na powrót do poziomu bloku gwiazdy marki i pracy, która wydaje się przynosić owoce, o czym świadczą występy jednomiejscowych samochodów Scuderia, ale także Haas i Saubera.

Mimo wszystko Mercedes nie ustaje w wysiłkach i po wprowadzeniu nowej specyfikacji we Francji (początkowo z opóźnieniem) nadszedł już czas, aby pomyśleć o przyszłej specyfikacji 3 niemieckiego turbo/hybrydowego V6.

„Od 2012 roku nie byliśmy na pozycji pretendenta i ostatecznie zabrakło nam punktów odniesienia, podkreśla Toto Wolff, szef Mercedes-AMG F1. Teraz je widzimy i pragniemy do nich dotrzeć.

Jesteśmy w interesującej fazie rozwoju specyfikacji. 3 i staramy się zobaczyć, jaką moc moglibyśmy wnieść do Spa i Monzy. Następnie podejmiemy decyzję, czy powinniśmy opóźnić jego wprowadzenie. »

Według Toto Wolffa, oprócz oczekiwanego wzrostu wydajności, przede wszystkim kwestia niezawodności silnika odgrywa dziś w sposób pierwotny kluczową rolę.

„Ze względu na dojrzałość przepisów bardzo trudno jest obecnie wycisnąć więcej z układu napędowego bez wpływu na niezawodność. Wszystkie eksperymenty, które mogą prowadzić do poprawy osiągów, należy analizować pod kątem niezawodności, ponieważ ostatecznie to wycofania się z zawodów robią różnicę na koniec mistrzostw, znacznie większą niż stwierdzono w ostatniej dziesiątej.

Ferrari zdołało wydobyć więcej mocy ze swojego silnika podczas ostatnich Grand Prix. Od nas zależy, czy będziemy ciężko pracować, aby znaleźć to, czego nam brakuje. »

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz