Wolff: Zespół Mercedesa i zaopatrzenie to dwie różne rzeczy

Dla Toto Wolffa, szefa Mercedes-Benz Motorsport, przyszłość zespołu gwiazd jest oddzielona od dostaw silników, które przyjęły nowy obrót wraz z powrotem McLarena w 2021 roku.

opublikowany 02/10/2019 à 10:37

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Wolff: Zespół Mercedesa i zaopatrzenie to dwie różne rzeczy

Stowarzyszenie pracowało diabelnie dobrze w latach 1995–2014, zdobywając tytuł Producenta w 1998 r., ale także korony Kierowców dla Miki Häkkinena w latach 1998–1999, a nawet Lewis Hamilton w 2008.

McLaren et Mercedes wznowi działalność jeden z legendarnych duetów The F1 od 2021 roku, roku zmiany przepisów technicznych, z niecierpliwością wyczekiwanego przez cały mikrokosmos F1.

Decyzja niemieckiej firmy, dominującej od czasu nadejścia ery hybrydy w 2014 roku, za którą według nas nie powinniśmy widzieć żadnych wskazówek na przyszłość Toto Wolff, szef Mercedes-Benz Motorsport i szef zespołu Mercedes-AMG F1.

« Jedno z drugim nie jest powiązane, komentuje Austriak w Sky Sports. Myślę, że musimy zobaczyć, jak ewoluuje Formuła 1, a jesteśmy w kluczowym momencie, aby zobaczyć, dokąd zmierzają przepisy i jak wszystko się wydarzy. Dostawa silników do klientów to odrębny temat i niezależna decyzja. »

Mercedes odnowił także współpracę z firmą w zakresie dostaw silników Williams do 2025 r. Racing Point F1 to trzeci zespół, który obecnie korzysta z niemieckich bloków turbo/hybrydowych V6.

„Od czasu wprowadzenia przepisów dotyczących pojazdów hybrydowych w 2014 r. kamieniem węgielnym naszego strategicznego podejścia było kierowanie rozwojem jednostki napędowej wraz z naszym oficjalnym zespołem i dostarczanie naszym klientom produktu referencyjnego, wspomina Andy Cowell, szef działu silników HPP Mercedesa.

Dlatego jesteśmy zachwyceni możliwością poszerzenia naszej listy partnerów, szczególnie o tak historyczną markę, jak McLaren. Obie organizacje łączy wspólna historia i nie możemy się doczekać wspólnych sukcesów w przyszłości. »

Odkryj nasze odszyfrowanie rozwodu McLarena-Renault, w pełnym raporcie z Grand Prix Rosji, przygotowanym przez naszych specjalnych korespondentów w Soczi, w numerze 2236 AUTOtygodniowo, już dostępny w wersji cyfrowej i w kioskach.

0 Zobacz komentarze)