Zak Brown: „Nie sądzę, żebyśmy byli tutaj, w Miami, gdyby nie efekt Netflixa”

Pośpiech do Miami, Grand Prix podbijające Zachód, wpływ Netflixa, Andretti u bram raju, McLaren „nie na sprzedaż”… Na Florydzie amerykański menadżer cieszył się dużym zainteresowaniem mediów. Poznaj człowieka, który jest także ucieleśnieniem nowej twarzy F1 w USA.

opublikowany 11/05/2022 à 10:31

Jeana-Michela Desnouesa

0 Zobacz komentarze)

Zak Brown: „Nie sądzę, żebyśmy byli tutaj, w Miami, gdyby nie efekt Netflixa”

Zak Brown położył kres plotkom o kupnie McLarena przez Audi. Czy jednak powinniśmy w to wierzyć? © Julien Delfosse / DPPI

Gdybyś znalazł się na starcie, czy GP Miami spełniłby Twoje oczekiwania?

Mega! Myślę, że Tom Garfinkel (wiceprezes, prezes i dyrektor generalny Miami Dolphins. Wyd.), F1, Miami Dolphins i promotor wykonali znakomitą pracę. Kiedy po raz pierwszy słyszysz, że coś będzie się kręcić wokół stadionu, myślisz o Caesars Palace sprzed 30-40 lat (w 1981 1982. Notatka redaktora). Ale to jest prawdziwy obwód. Zapotrzebowanie ze strony sponsorów i fanów było niezwykłe, jakiego nie widziałem od czasu mojego przybycia do F1 (en 2016. Notatka redaktora). Jeśli taki sukces był możliwy, to także dzięki Austinowi, który stworzył fantastyczną stronę, aby przywrócić F1 do Stanów Zjednoczonych (od 2012. Nota redaktora)

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz