Aurélien Panis i Adrien Tambay na pole position w Le Castellet

Aurélien Panis w CMR Toyota GR Supra i Adrien Tambay za kierownicą Saintéloc Audi R8 LMS zdobyli pole position w finale FFSA GT na torze Paul Ricard.

opublikowany 21/11/2020 à 12:55

Tulisa

0 Zobacz komentarze)

Aurélien Panis i Adrien Tambay na pole position w Le Castellet

La Toyota GR Supra GT4 semble en grande condition sur ce tracé réduit du Paul Ricard. En tête de la première séance d’essais libres et troisième à moins d’un dixième lors de la seconde séance, Aurélien Panis a signé la pole position lors de la Q1.

Dzięki czasowi 1:31''505 Francuz w samochodzie CMR Toyota Gazoo Racing stracił ponad pięć dziesiątych sekundy do reszty stawki. Do tego osiągnięcia możemy dodać dziesiątą pozycję w klasyfikacji generalnej Wilfrieda Cazalebona, który jeździ samochodem Am japońskiego producenta. Wystartuje z pole position w swojej kategorii.

W sesji, w której załogi Pro-Am zdecydowały się ścigać swoich amatorów, srebrzyści zajęli pierwsze miejsce. Za Panisem drugie miejsce zajął Edouard Cauhaupé.

Pilot z Mercedes-AMG z CD Sport wykonuje dobrą robotę w perspektywie mistrzostw, ponieważ jego rywal Ricardo Van der Ende w BMW Espace Bienvenue zajmuje dopiero siódme miejsce w klasyfikacji generalnej i piąte w srebrnej kategorii. Przypominamy, że w tabeli obie załogi dzieli pięć punktów. Robert Consani uzupełnia trójkę zAlpine od Speed ​​Car.

W Pro-Am najszybszy za kierownicą był Christopher CampbellAlpine A110 nr 36 CMR z czasem 1'32''182. Załoga ma jeszcze niewielkie szanse na tytuł, ale jak zwykle Fabien Michał, niekwestionowany lider, spisał się na medal.

Jego Audi Saintéloc nr 42 zajęło w sumie 6. miejsce, drugie w Pro-Am. I to pomimo piątkowego dnia bez jazdy. Kolejny pretendent do tytułu Nicolas Gomar wystartuje z czwartej pozycji w Pro-Am w siedzibie imAston Martin nr 89 od AGS Events.

W Q2 Adrien Tambay zdobył pole position w Audi Saintéloc nr 27 z czasem 1:31:522. Kierowca Pro wyprzedził Jima Pla w Mercedesie-AMG nr 87 AKKA-ASP o 104 tysięczne i Mike'a Parisy'ego w Aston Martinie nr 89 AGS Events o 156 tysięcznych.

Le Palois plasuje się tuż przed swoimi dwoma głównymi przeciwnikami w mistrzostwach, Nicolasem Prost wAlpine nr 36 CMR i Grégory Guilvert za kierownicą Audi nr 42 w Saintéloc.

W kolorze srebrnym freelancer sieje spustoszenie w hierarchii. Valentin Hasse-Clot, mistrz europejskiej serii GT4, plasuje swojego Astona Martina AGS Events na czele kategorii i na czwartym miejscu w klasyfikacji generalnej. Dalej spotykamy Thomasa Droueta i mercedesa nr 88 AKKA-ASP.

Kandydat do tytułu Fabien Lavergne w CD Sport Mercedes zajmuje trzecie miejsce, a Benjamin Lessennes za kierownicą BMW Espace Bienvenue zajmuje 17. miejsce w klasyfikacji generalnej i piąty w swojej kategorii. Ostatecznie Olivier Panis uzyskał w sumie 20. czas.

W Am Toyota CMR po raz kolejny osiągnęła najlepszy czas z Césarem Gazeau za kierownicą w sesji, która była znacznie bardziej konkurencyjna niż pierwsza. Tak naprawdę w tej samej sekundzie znajduje się dwadzieścia samochodów.

Wyniki pierwszego kwartału:

 

 

Wyniki pierwszego kwartału:

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz