FFSA GT – L’Espace Bienvenue wygrywa drugi wyścig w Albi

Startując z pole position, Espace Bienvenue BMW M4 zwyciężyło bez drżenia podczas drugiego wyścigu zawodów FFSA GT w Albi.

opublikowany 26/06/2022 à 16:38

Bastiena Chevala

0 Zobacz komentarze)

FFSA GT – L’Espace Bienvenue wygrywa drugi wyścig w Albi

Następnego dnia zwycięstwa Enzo Joulié na zielonym dywanie pod koniec pierwszego wyścigu FFSA GT Szczególnie ożywiony w Albi był duet Espace Bienvenue Ricardo van der Ende – Benjamin Lessennes (BMW M4 GT4 #17), który w niedzielę wygrał drugi wyścig spotkania w Tarn. W porównaniu z pierwszym wyścigiem w tę sobotę, pluton FFSA GT tej niedzieli był raczej mądry i ostrożny. Żaden samochód bezpieczeństwa nie interweniował. Można tu ponownie przeżyć drugi wyścig spotkania w Albi.

KLASYFIKACJA WYŚCIGU 2

Startując z pole position, Holender Ricardo van der Ende szybko narzucił mocne tempo, aby zdystansować się od obu zawodników. Mercedes-AMG GT4 od AKKODIS ASP od Enzo Joulié (nr 87) i Paula Evrarda (nr 88). U stóp tymczasowego podium znaleźliśmy Rudy'ego Servola (Alpine A110 #36 – CMR) na 1. miejscu w Pro-Am. Lider klasyfikacji FFSA GT Silver Erwan Bastard (Audi R8 LMS #14 – Sainteloc) znalazł się w pierwszej piątce. W sercu peletonu toczyły się walki, podobnie jak to muskularne podanie broni pomiędzy Fabienem Barthezem (Mercedes-AMG) GT5 #4 – AKKODIS-ASP) i Romano Ricci (Aston Martin Vantage AMR GT4 #13 – Mirage Racing), w którym były bramkarz francuskiej drużyny zmuszony był eksplorować szutry.

Startujący z 8. miejsca i walczący o honorowe miejsca, Mercedes nr 31 Paula Petita (CD Sport) od 1. minuty wyścigu doznał poważnej awarii mechanicznej (zablokowanie biegu na 20. biegu), co zmusiło go do przerwania wyścigu. Na prowadzeniu Ricardo van der Ende prowadził na pełnych obrotach, z przewagą około 3″ do momentu otwarcia obowiązkowego okienka zatrzymania w FFSA GT (między 25. a 35. minutą wyścigu). W tym przypadku holenderski lider zatrzymał się w ostatniej chwili, pozostawiając kontrolę nad M4 i wyścigiem Benjaminowi Lessennesowi. Belg był wówczas liderem przed Mercedesem AKKODIS-ASP.

Będą także sabotować swój wyścig na 20 minut przed końcem wyścigu. Mercedes nr 87 Hugo Chevaliera pojechał zbyt szeroko na podwójnym zakręcie Aerodrome i gwałtownie uderzył w Mercedesa nr 88 Thomasa Droueta. Spadek na sam dół rankingu po przebiciu opony, samochód z numerem 87 stracił wszelką nadzieję na zwycięstwo, a tym samym na podpisanie dubletu po zwycięstwie na zielonym dywanie dzień wcześniej. Na tej kolizji skorzystał Benjamin Lessennes, który miał teraz około XNUMX sekund przewagi nad Nicolasem Prost naAlpine A110 #36 z CMR. Niezwykle dominujący w tym sezonie w Pro-Am zespół CMR w końcu doświadczy problemu mechanicznego na ostatniej pętli, co umożliwiło zwycięstwo w tej kategorii Ericowi Trémouletowi (Mercedes-AMG GT #64 – Team Jouffruit by VicTeam). Bez drżenia Espace Bienvenue podpisało swoje pierwsze zwycięstwo w sezonie i wróciło na mecz w Kategorii Srebrnej.

Przyjazd 19-ty,Alpine A110 #76 firmy Bodemer Auto, z Laurentem Coubardem i Jean-Charlesem Redélé, zwyciężyła w kategorii Am. Następne spotkanie FFSA GT odbędzie się na torze Spa-Francorchamps (22-24 lipca)

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz