Bazując na rosnącej atrakcyjności starych samochodów, wydarzenie to zorganizowano w ciągu kilku miesięcy. Za radą Andrei Adamo założenie przeprowadzono w Varzi, małym miasteczku o średniowiecznym sercu, położonym 1 godziny na południe od Mediolanu. Jest otwarty dla samochodów, które ścigały się w latach 30–1990 WRC roku 2021. Dotyczy to Kit-Carów, Super 1600 i Super 2000. Dopuszczone zostały również R-GT, ponieważ są spektakularne i dobrze wpisują się w atmosferę prezentowaną w ten weekend we Włoszech.
Organizatorom udało się sprowadzić Marcusa Grönholma, który pojedzie Subaru Imprezą z 2008 r., ostatnim zgłoszonym przez Prodrive do WRC. Fin ponownie połączy siły ze swoim słynnym pilotem Timo Rautiainenem. Stara załoga Peugeot i Ford nie będzie jedyny na świecie. Alister McRae będzie obecny na Subaru Imprezie 555, z którego nie korzystał zbyt często, w przeciwieństwie do swojego brata Colina, który w 1995 roku zdobył na nim tytuł mistrza świata. Magiczny dźwięk tego samochodu zachwyci widzów oczekiwanych w Lombardii. The Mythical obejmuje niektóre z odcinków specjalnych, które rozsławiły Quattro Regioni i które od dawna stanowią część rund Mistrzostw Europy. W przeszłości wyróżniali się tam kierowcy tacy jak Simo Lampinen, Sandro Munari, Attilio Bettega i Jean-Claude Andruet.
Biorąc pod uwagę ograniczoną przestrzeń, na której można było zainstalować park serwisowy, zakwaterowano jedynie 37 załóg. Wśród nich znalazł się kolejny mistrz świata, tym razem WRC2. Między Portugalią a Sardynią Andreas Mikkelsen rzeczywiście pojedzie okrężną trasą przez północ Włoch. Norweg powróci do Skody Fabia S2000, na której w latach 2011 i 2012 był dwukrotnym mistrzem IRC. Również w tej serii kilka lat temu wypowiadał się Turek Burcu Cetinkaya. Młoda kobieta z przyjemnością wraca do Włoch, gdzie jeździła już w przeszłości. Będzie oparty na oryginalnym Mini R4, który jest wyposażony w zestaw firmy Oreca.
Wśród samochodów ustawionych w parku Varzi organizatorzy mogą pogratulować sobie zgromadzenia ładnego „kawałka” historii rallye. Rzeczywiście istnieje niezła różnorodność modeli Lancii Delta z początku ery Gr A, Super 2000, Kit-Carów, WRC, a nawet C3 WRC, z którymi Sebastian Ogier zwyciężył w Monte Carlo 2019.
Impreza ta, przede wszystkim przyjazna, oferuje jednak trasę składającą się z 7 odcinków specjalnych o łącznej długości 78 km z pomiarem czasu. Aby zapewnić maksymalne korzyści widzom i zawodnikom, w piątek od godziny 7:9, tuż po badaniach technicznych, odbędzie się 00-godzinny odcinek próbny, który zostanie przeprowadzony w tradycyjny sposób, czyli publicznie. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany wieczorem od 19:48.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)