Jean-Marie Cuoq na czele Causses

Na koniec pierwszego etapu Jean-Marie Cuoq objął prowadzenie w rajdzie Terre des Causses, pierwszej rundzie mistrzostw Francji w rajdach szutrowych.

opublikowany 03/04/2010 à 19:01

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Jean-Marie Cuoq na czele Causses

Otwierając sezon rajdów szutrowych, „Causses” zgromadzili wspaniałą rywalizację, w której wzięło udział aż osiem osób WRC na początku. Na bardzo pofałdowanych torach, nieco zatłuszczonych przez częste opady deszczu, Jean-Marie Cuoq (Peugeot 206 WRC) był najszybszy w akcji, wystartował na pierwszych dwóch etapach. Podczas drugiego okrążenia kierowca Ardèche nieco zwolnił, ale etap zakończył na prowadzeniu z trzydziestopięciosekundową przewagą.

O drugie miejsce rozpoczęła się bardzo dobra walka pomiędzy Paulem Chieusse (Peugeot 206 WRC) a Laurentem Carbonaro (Ford Focus WRC): „ to wojna między nami », zażartował Chieusse. „ Jesteśmy czystymi amatorami, brakuje nam treningu, ale staramy się dawać z siebie wszystko w naszych WRC. Naszym celem, oboje, jest odnalezienie Jeana-Marie Cuoqa, naszego punktu odniesienia. Nie jest to łatwy cel, ale motywujący. »

Po wycofaniu się Bernarda Munstera (samochód niedostępny) i porzuceniu Dominique'a Bruyneela (silnik zepsuty na starcie OS 3), w wyścigu pozostała już tylko jedna Skoda Octavia, należąca do zespołu Auriol Compétition. powierzona Yoannowi Bonato . Nękany problemami z hamulcami i słabą dystrybucją mocy (przedni mechanizm różnicowy utknął na poziomie 0%), kierowca 2 Alpes był dziś wieczorem na czwartym miejscu, ale miał nadzieję, że jutro uda mu się awansować.

W swoim pierwszym wyścigu za kierownicą nowego Peugeota 207 Super 2000 całkiem nieźle spisał się Vauclusian Richard Doux, który choć nie do końca był zadowolony z zachowania swojego samochodu, po ustanowieniu kilku bardzo dobrych czasów, uplasował się na piątej pozycji.

W grupie N, po opuszczeniu Cédrica Tevelle (zerwane lewe koło przednie) i Finna Vierimää (problem z silnikiem), obu pierwszych liderów w kategorii, prowadzenie objął zaskakujący Hervé Guignard (Mitsubishi Evo 9). Arnauda Morela (Subaru Impreza N12 B). Wreszcie, jeśli chodzi o napęd na dwa koła, Marc Amourette zwiększył przewagę nad wszystkimi innymi Citroënami C2 R2.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz