Po zwycięstwie w finale Rajdowego Pucharu Francji, Mateusz Arzeno Najlepszy start uzyskała Skoda Fabia R5 Rajd samochodowy du Var, ostatnia runda Rajdowych Mistrzostw Francji 2017.
Południowiec, zwycięzca SS1 i SS3, na koniec pierwszego etapu wyprzedził kolejną Skodę Fabię R5, prowadzoną przez Sylvaina Michela. Rajdowy mistrz Francji z 2016 r., drugi w SS1, a następnie dwukrotnie trzeci w sektorach 2 i 3, podąża za Arzeno na 4″2 i wyprzedza Sébastien Loeb (Peugeot 306 maks.).
Dziewięciokrotny rajdowy mistrz świata nie zadrapał za kierownicą swojego dwukołowego pojazdu, ale pozostaje w zasadzce 4″5 za liderem. Alzatczyk przyznał w szczególności na mecie SS2, że „Nie było łatwo wykorzystać potencjał samochodu”.
Za tym trio pierwsze miejsce zajmuje David Salanon WRC na czwartej pozycji. Za kierownicą swojego Forda Fiesty Salanon popełnił błąd na SS1, strzelając prosto w pierwszy zakręt odcinka specjalnego. Jednak jego najlepszy czas w SS2 pozostawia go 9″7 straty do lidera.
Hugo Margaillan (Citroën DS3 R5), Quentin Giordano (Skoda Fabia R5), leader du Trophée Michelin, Yohan Rossel (Hyundai i20 R5), Charles Martin (Skoda Fabia R5), Raphaël Astier (Citroën DS3 R5) et Franck Lions (Citroën DS3 R5) complètent le top 10.
Na jego Porsche 911 GT3, Romain dumas plasuje się na skraju czołowej 10-tki na 11. pozycji z rozmiarem 38″8 i dominuje w klasie GT+. Maxime Perrin (Porsche 911), Nicolas Ciamin (FIAT 124 Abarth Rally), François Delecour (Aston Martin Vantage) i Patrick Rouillard (Porsche 911) uzupełniają ranking kategorii.
Anthony Fotia i Cédric Robert dominują odpowiednio w 208 Rally Cup i Clio R3T Trophy. Gillesa Panizziego (Peugeot 208 T16 R5) jest na 14. miejscu z wynikiem 44″, natomiast Ludovic Gal (Skoda Fabia R5) w SS3 wypadł z trasy bez większych uszkodzeń.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)