Sébastien Loeb i Adrien Fourmaux na starcie Monte-Carlo 2022

W związku z tym M-Sport wystawi w Monte-Carlo 4 nowe Fordy Puma Hybrid Rally1. Jeśli Adrien Fourmaux zostanie potwierdzony na cały sezon, Sébastien Loeb dołączy do angielskiego zespołu tylko na ten wyścig.

opublikowany 21/12/2021 à 13:00

Loïc ROCCI

0 Zobacz komentarze)

Sébastien Loeb i Adrien Fourmaux na starcie Monte-Carlo 2022

Fot. Nikos Katikis / DPPI

Chociaż wszystko wskazywało na to, że Sébastien Loeb byłoby na początku lat 90e édition de la doyenne des épreuves, l’annonce de cette participation tardait à tomber. Dans les coulisses, d’âpres négociations ont apparemment eu lieu entre M-Sport, czerwony Byk i Prodrive, dopóki wszystkie strony nie skorzystają. Obecny podczas testów przygotowawczych do rundy zimowej 48-letni Francuz świetnie się bawił Pumą i był zachwycony możliwością wykorzystania jej na odcinkach specjalnych.

Teraz zostało to potwierdzone. Posiadacz 9 podium w Monako, w tym 7 zwycięstw w 14 startach, czy Alzatczyk będzie w stanie jeszcze poprawić swoje statystyki? Zadanie nie będzie łatwe, ponieważ właśnie wrócił z Dakaru i będzie musiał rywalizować w Monte-Carl ze swoją nową pilotką Isabelle Galmiche, a Daniel Elena zdecydował się przejść na emeryturę. Na razie tylko ten udział z Fordem jest w harmonogramie Loeba na 2022 rok, ale może dobry wynik zachęci do zwiększenia tego programu? To zAdriana Fourmaux jest wreszcie znane. Zaangażowany od początku w rozwój nowej hybrydy Rally1 mieszkaniec północy był spokojny o swoją przyszłość.

CZYTAJ TAKŻE > Adrien Fourmaux przedłuża umowę z M-Sport na rok 2022

« Malcolm (Wilson, przyp. red.) od dawna mówił mi, że chce zobaczyć, jak ścigam się w samochodzie, wyjaśnia Adrien Fourmaux. Nie miałem więc powodu się martwić. Kiedy coś mówi, zwykle dotrzymuje słowa. W zespole dołożono wszelkich starań, aby odpowiednio przygotować się do sezonu 2022. » Związany z Alexandre Corią kierowca Seclina będzie jeździł Pumą w barwach Red Bulla podczas 13 rund kalendarza.

„Miło jest współpracować z M-Sportem, to bardzo profesjonalny zespół, który wie, jak budować dobre samochody” – mówi Sébastien Loeb. Jestem teraz szczęśliwy, że mogę pracować w M-Sport, ponieważ od początku mojej kariery walczyłem z Fordem, ale zawsze wiedziałem, że Malcolm to ktoś bardzo zaangażowany w zespół i pasjonujący się rallye, zawsze mieliśmy dobre relacje. Jestem bardzo podekscytowany Monte-Carlo, to naprawdę ekscytujące wyzwanie. Miło było poznać nową technologię zastosowaną w samochodach Puma Rally1, myślę, że jest ona dość podobna do samochodów z 2017 roku, ale z dodatkowym systemem hybrydowym. To sprawia, że ​​korzystanie z niego jest nieco trudniejsze, a możliwość radzenia sobie z czymś nowym w samochodzie jest ekscytująca. Kiedy testowałem samochód, byłem pod wielkim wrażeniem jego równowagi i mocy w połączeniu z hybrydą, naprawdę mi się podobało”.

Loïc ROCCI

Dziennikarz specjalizujący się w łączeniu przeszłości, teraźniejszości i przyszłości... z południowym akcentem

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz