Ogłoszenie nie jest w żaden sposób zaskoczeniem, o czym wspomniał już Yves Matton, dyrektor rajdowy FIA to pojawienie się hybrydyzacji w naszych kolumnach niedawno.
Światowa Rada Sportów Motorowych w Paryżu zorganizowała się w najbliższy piątek na marginesie konferencji 24 godziny Le Mans 2019 r. sformalizował pojawienie się systemu hybrydowego w nowej generacji samochodów rajdowych WRC, która będzie dostępna w latach 2022–2027.
Wspomniany system zostanie dostarczony „wspólnych komponentów i oprogramowania przez pierwsze trzy lata, z potencjalnym otwarciem technicznym w 2024 r. Celem jest umożliwienie samochodom poruszania się w mieście w 100% energią elektryczną oraz zapewnienie impulsu do pojazdów specjalnych. »
Jeśli chodzi o dopuszczone modele samochodów, FIA wyjaśniła, że „producenci będą upoważnieni do wykorzystania nadwozia pochodzącego z produkcji lub prototypu zawierającego konstrukcję rurową zgodnie z wytycznymi dotyczącymi rozmiarów obowiązującymi w WRC.
FIA powinna zdefiniować elementy z pojazdów produkcyjnych w zakresie niezbędnych elementów wizualnych. Możliwe będzie także „skalowanie” nadwozia w określonych granicach, aby większe samochody mogły dotrzymać docelowych wymiarów. »
Otwarcie na różne modele, które mogłyby w związku z tym potencjalnie oferować większą różnorodność niż obecne samochody segmentu B.
Zaproszenie do składania ofert na opony
Ogłoszenie nowego zaproszenia do składania ofert na dostawę opon na wszystkie mistrzostwa Aliganant z napędem na cztery koła w latach 2021-2024, jak zawsze z myślą o ograniczeniu kosztów. Michelin jest obecnie głównym producentem w tej dyscyplinie, a rynek gumy nie jest zamknięty na konkurencję.
Le championnat Junior WRC conservera son format actuel pendant les deux années à venir. Une Ford Fiesta R5 restera le prix principal pour le vainqueur, qui pourra également compter sur deux sorties sur des manches WRC avec une voiture préparée par M-Sport, afin de préparer le passage en WRC2.
Brytyjski podmiot będzie także odpowiedzialny za program wykrywania młodych pilotów, organizowany pomiędzy Wielką Brytanią, Estonią, Włochami i Finlandią.
Kalendarz na 2020 rok wciąż w ciemnościach
Kolejnym oczekiwanym elementem jest kalendarz na rok 2020, który ostatecznie nie został ujawniony przez FIA, ponieważ zdecydowano o jego przełożeniu na koniec czerwca. W międzyczasie zbadana zostanie możliwa rotacja lub naprzemienność testów.
Na koniec należy zauważyć, że kontrakt obecnego promotora został przedłużony w dłuższej perspektywie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)