Pirelli nie podejmowało żadnego ryzyka GP Malezji i zachował twardsze opony, aby stawić czoła szorstkości toru Sepang. Mogą jednak pojawić się również opony rowkowane, ponieważ o tej porze roku w Kuala Lumpur jest zawsze bardzo wilgotno.
„Powinniśmy ponownie zobaczyć strategie dwóch przystanków, a może więcej, jeśli pogoda dopisze”, podkreślił Paul Hembery, dyrektor sportowy Pirelli. „Podczas pierwszego Grand Prix Australii, ze względu na wjazd samochodu bezpieczeństwa na tor na początku wyścigu, większość kierowców zatrzymała się nietypowo wcześnie i dlatego tylko raz zjechała do boksów. »
Najnowsze prognozy potwierdzają ryzyko wystąpienia przelotnych opadów, gdyż podają temperatury pomiędzy 24 i 34°C, wilgotność 80% i duże ryzyko ulewnych opadów pod koniec popołudnia na Grand Prix, które odbędzie się 29 marca.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)