Si pierwsza poranna pętla był druzgocący w peletonie Rajd samochodowy Niemiec wraz z odejściem na emeryturę Jari-Mattiego Latvali (skrzynia biegów), Erica Camilli (poza trasą) w WRC, ale także Quentina Giordano i Quentina Gilberta w WRC-2, drugi przejazd okazał się mniej skomplikowany dla kierowców nadal biorących udział w wyścigu.
Lider dziś rano, Andreas Mikkelsen (Volkswagen) zachował swoje stanowisko, ale musi stawić czoła powrotowi duetu Thierry Neuville (Hyundai) - Sebastian Ogier (Volkswagena). Norweg, autor najlepszego czasu w SS3, umocnił swoją przewagę, ale reakcja Neuville'a, a zwłaszcza Sébastiena Ogiera w kolejnym sektorze, umocniła pozycje przed ostatnim sektorem dnia, zaplanowanym na 18:12.
Trzej czołowi kierowcy w klasyfikacji generalnej dzielą 4″7. Piekielne tempo narzucone przez to trio, które wydaje się być w stanie utrzymać jedynie Dani Sordo (Hyundai). Hiszpan, który wrócił za kierownicę zawodów po wycofaniu się z Finlandii (kontuzja pleców podczas testów), udowadnia, że pozostaje poważnym klientem w tej rundzie, którą wygrał w 2013 roku, i traci do Mikkelsena 11″3.
Z tyłu różnice są bardziej znaczące, ponieważ Ott Tanak (Ford Fiesta RS) i Stéphane Lefebvre (DS3)walczący o piąte miejsce, plasują się na 49″9 i 57″8 miejscu za Mikkelsenem. Mads Ostberg (Ford Fiesta RS) i Hayden Paddon (Hyundai) to ostatnia dwójka sklasyfikowana w WRC na 7. i 8. rzędzie, ale tracąca ponad 1'20 cala do lidera.
Armin Kremer (Skoda) pierwszy w WRC-2, zajmuje w sumie 9. miejsce, przed Fabią R5 Esapekki Lappi i Ghislainem z Mevius. Pierre-Louis Loubet (DS3), podobnie jak Belg, zyskał miejsce dzięki przebiciu gumy José Antonio Suareza (Peugeot 208 T16 R5).
Ostatni odcinek specjalny dnia o długości 8,15 km rozpocznie się o godzinie 18:12 i będzie można go śledzić na żywo na naszej stronie internetowej.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)