To oficjalny początek nowej przygody Haas. 20 października amerykański zespół z wielką pompą ogłosił, że znalazł nowego sponsora tytularnego w ramach wieloletniego kontraktu z amerykańską firmą MoneyGram, specjalizującą się w przekazach pieniężnych.
Po zaledwie sześciu miesiącach sprzymierzenia się z firmą Rich Energy kapryśnego przedsiębiorcy Williama Storeya Haas nawiązał współpracę z firmą MoneyGram, której nazwa obecnie pojawia się w oficjalnej nazwie zespołu. Ponadto logo zespołu robi miejsce dla marki teksańskiej.
Czas pokaże, jaki będzie prawdziwy wkład tego nowego sponsora. W momencie ogłoszenia w październiku ubiegłego roku nasi niemieccy koledzy zaMuS ujawniło, że umowa podpisana z MoneyGram rzeczywiście umożliwi Haasowi po raz pierwszy w historii budżet wzorowany na pułapie kosztów.
Dla przypomnienia, limit ustalono na 140 mln dolarów w 2022 r. i wyniesie 135 mln w 2023 r., kiedy partnerstwo zacznie obowiązywać. Oczywiście konieczne będzie przekształcenie słów w czyny i aby wszystko to przyniosło skutek, ale mieszcząc się w granicach budżetu, Haas miałby środki, przynajmniej na poziomie finansowym, aby walczyć na nieco bardziej sprawiedliwych warunkach z -wizytami w zawodach w połowie paczki.
CZYTAJ TAKŻE > Czy firma Haas może zrobić krok naprzód dzięki nowemu sponsorowi tytularnemu?
MoneyGrama Haasa F1 Zespół już jest 🤝
Aby uzyskać więcej informacji na temat rozpoczęcia naszej nowej współpracy tytułowej z @Pieniądze, kliknij poniżej ⤵️# HaasF1 #MoneyGram Cię napędzahttps://t.co/SMWHz66QYf
— Zespół MoneyGram Haas F1 (@HaasF1Team) 4 stycznia 2023 r.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)