Zmiana logo dla Haasa

Po ogłoszeniu w październiku zeszłego roku partnerstwa sponsorskiego z MoneyGram, które rozpocznie się w 2023 r., zespół Haas F1 Team ujawnił swoje nowe logo przedstawiające giganta przekazów pieniężnych.

opublikowany 04/01/2023 à 16:50

Jeremy’ego Satisa

0 Zobacz komentarze)

Zmiana logo dla Haasa

To oficjalny początek nowej przygody Haas. 20 października amerykański zespół z wielką pompą ogłosił, że znalazł nowego sponsora tytularnego w ramach wieloletniego kontraktu z amerykańską firmą MoneyGram, specjalizującą się w przekazach pieniężnych. 

Po zaledwie sześciu miesiącach sprzymierzenia się z firmą Rich Energy kapryśnego przedsiębiorcy Williama Storeya Haas nawiązał współpracę z firmą MoneyGram, której nazwa obecnie pojawia się w oficjalnej nazwie zespołu. Ponadto logo zespołu robi miejsce dla marki teksańskiej. 

Czas pokaże, jaki będzie prawdziwy wkład tego nowego sponsora. W momencie ogłoszenia w październiku ubiegłego roku nasi niemieccy koledzy zaMuS ujawniło, że umowa podpisana z MoneyGram rzeczywiście umożliwi Haasowi po raz pierwszy w historii budżet wzorowany na pułapie kosztów.

Dla przypomnienia, limit ustalono na 140 mln dolarów w 2022 r. i wyniesie 135 mln w 2023 r., kiedy partnerstwo zacznie obowiązywać. Oczywiście konieczne będzie przekształcenie słów w czyny i aby wszystko to przyniosło skutek, ale mieszcząc się w granicach budżetu, Haas miałby środki, przynajmniej na poziomie finansowym, aby walczyć na nieco bardziej sprawiedliwych warunkach z -wizytami w zawodach w połowie paczki. 

CZYTAJ TAKŻE > Czy firma Haas może zrobić krok naprzód dzięki nowemu sponsorowi tytularnemu?

Jeremy’ego Satisa

Świetny reporter F1 i pasjonat formuł promocyjnych

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz
Paul Ricard – Wyścig 1 PCCF 2024