Formuła 1 powraca na Nordschleife dzięki Red Bullowi!

Red Bull Formula Nürburgring umożliwi fanom (ponowne) zobaczenie wyścigów Formuły 1 na legendarnym torze Nordschleife w dniach 8 i 9 września 2023 r.

opublikowany 16/03/2023 à 15:05

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Formuła 1 powraca na Nordschleife dzięki Red Bullowi!

Grand Prix im Formuła 1 porzuciłem straszny tor Nordschleife (Niemcy) po wypadku Niki Laudy (Ferrari) w 1976 roku, ale las Eifel po raz kolejny zabrzmi przy dźwiękach silników F1 dzięki czerwony Byk.

Austriacki napój energetyczny rzeczywiście pozwoli jednomiejscowym rozprostować nogi na północnej pętli toru Nürburgring dzięki wyjątkowemu wydarzeniu Red Bull Formula Nürburgring, które odbędzie się 9 i 10 września 2023 r. Młodzi kierowcy i legendy „kilka kategorii sportów motorowych ze świata Red Bulla” przed 12-godzinnym wyścigiem na Nürburgring, wydarzeniem zaliczanym do mistrzostw Nürburgring Wytrzymałość Seria (NLS).

Une kasa biletowa czynna : możliwość zakupu miejsca już od 39 euro (w cenie trybuny, padok i strefa kibica). Więcej szczegółów zostanie podanych później.

W ogłoszeniu nie określono, jaki typ jednomiejscowych pojazdów będzie dostępny, ale można śmiało założyć, że będzie to F1 sprzed 2014 roku, przed przyjęciem przepisów dotyczących hybryd V6 z turbodoładowaniem. Red Bull nadal korzysta ze swoich samochodów F1 wyposażonych w wolnossące silniki V8 Renault za swoje demonstracje, mechanika jest mniej wyrafinowana niż bloki hybrydowe i łatwiejsza w utrzymaniu przez lata, jak wynika z najnowszej wersji wycieczka po Mount Panorama w Bathurst z Liamem Lawsonem.

To nowe wydarzenie przypomina wzorową akcję marketingową BMW przeprowadzoną 28 kwietnia 2007 r. Bawarski producent wysłał Nicka Heidfelda i F1.06 z 2006 r. na wycieczkę po Zielonym Piekle!

„Błagaliśmy go, aby był ostrożny, wspomina Mario Theissen, dyrektor BMW Motorsport. Bieg ten odbył się podczas uroczystości, aby złożyć hołd fanom i temu wyjątkowemu torowi na świecie. Choć raz czasy były na drugim miejscu. »

Niemiecka F1 została podniesiona o 4 cm na przedniej osi i 8 cm z tyłu, aby uniknąć wpadania w tył na licznych nierównościach toru o długości 20,6 km. Oczywiście „Szybki Nick” nie zrobił nic głupiego i jechał na rękę, mimo wszystko w tempie 8'46''.

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)