Jeśli cztery zespoły musiały dokonać przeglądu tylnego dyfuzora w związku z wyjaśnieniami FIA, ten sam powód nie jest za każdym razem kwestionowany. Dla McLaren et Mercedes, problemem było położenie otworu umożliwiającego dostęp do rozrusznika: te dwa zespoły podniosły tę część zbyt mocno do góry, co umożliwiło pewien zysk aerodynamiczny. W związku z tym FIA wyjaśniła zasady dotyczące tylnego dyfuzora i Renault musiał skorygować swój egzemplarz pod względem grubości płyty. Dla stajniEnstone, to właśnie grubość płytki, a nie położenie otworu rozrusznika, stwarzała problem. Określając te zasady, FIA pragnie uniknąć jakichkolwiek skarg w nadchodzących miesiącach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)