Lewis Hamilton (McLaren), nawet jeśli korzysta z F-Duct – systemu umożliwiającego przepływ powietrza pod nadwoziem samochodu, wyjście na poziomie tylnego skrzydła i wyeliminowanie części docisku aerodynamicznego w linii PRAWDA? Myślę, że nie odniósł on znaczących korzyści z tej sztuczki. Brytyjczyk twierdzi, że system ten jest skuteczny, ale nie przynosi znaczących korzyści.
« Wszyscy mówią, że mamy przewagę na prostej, ale to nieprawda, zaświadcza Mistrz Świata z 2008 roku. Inne samochody na końcu prostej osiągają tę samą prędkość maksymalną co nasz. Jedziemy szybciej niż niektóre zespoły, ale one korzystają z większego wsparcia. Wszystko zależy od zachowania równowagi między nimi i myślę, że nam się to udało.. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)