Po ogromnej czkawce podczas Grand Prix Azerbejdżanu w 2021 roku, w najbliższą niedzielę opony Pirelli muszą spełnić oczekiwania kierowców. W Baku, Pirelli ujawnił swój wybór opon, z najdelikatniejszym zakresem P Zero. Do dyspozycji kierowców będą: twarde opony C3, średnie C4 i miękkie opony C5. Włoska grupa postanawia utrzymać ten sam wybór, co w zeszłym roku, ale zapewnia, że „ związki są zupełnie nowe w 2022 roku".
W ten weekend wybieramy się do Baku na #AzerbaijanGP! Tor uliczny z własną osobowością, łączący szybkie proste z wąskimi i technicznymi odcinkami.
Oto wszystko, co musisz wiedzieć 👇https://t.co/j0Mnh3gqQs# F1 #Fit4F1 # Formuła 1 #Pirelli # Pirelli150 @F1 pic.twitter.com/CI4fnNLrWZ
- Pirelli Motorsport (@pirellisport) 6 czerwca 2022 r.
« Do mety w Dżuddzie Baku był najszybszym torem ulicznym roku– podkreśla Mario Isola, kierownik wydziału F1 w Pirelli. Jednak wymagania na tym torze ulicznym są nadal stosunkowo niskie, ponieważ żaden z zakrętów nie wymaga od opon ogromnej ilości energii ze względu na niski poziom ścierania i ograniczone obciążenia boczne – co oznacza, że możemy mieć taki sam wybór jak w Monako.» Teraz okaże się, czy nowe 18-calowe opony wytrzymają długie przejazdy lepiej niż ich poprzedniczki. Jako przypomnienie, Lance Stroll przejechał na twardych oponach 29 okrążeń i Max Verstappen 20 przed ukończeniem wyścigu z powodu przebić opon.
CZYTAJ TAKŻE > Najważniejsze momenty Grand Prix Azerbejdżanu
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)