Mercedes-AMG F1 wykorzystuje w swojej jednostce napędowej trzy tryby pracy silnika

opublikowany 04/04/2018 à 09:30

0 Zobacz komentarze)

W swojej prezentacji drugiego wyścigu sezonu 2018, zaplanowanego na najbliższy weekend w Bahrajnie, Mercedes-AMG F1 podkreśla różne tryby użytkowania turbo/hybrydowej jednostki napędowej V6.

Blok silnika, który zdominował tę dyscyplinę od czasu pojawienia się obecnej architektury w 2014 roku, ma trzy główne tryby działania w zależności od napotkanych okoliczności.

„W Mercedes-AMG Petronas Motorsport podczas weekendu korzystamy z trzech podstawowych trybów: jednego przez większość bezpłatnych sesji treningowych, jednego przez większość kwalifikacji i jednego przez większą część wyścigu, wskazuje stajnię.

Wszystkie trzy można modyfikować za pomocą różnych podparametrów dla różnych sytuacji, które kontrolują, czy energia elektryczna jest wykorzystywana w trybie ciągłym, odzyskiwana czy wykorzystywana w sposób zrównoważony (przy wzajemnym równoważeniu zużycia i odzyskiwania energii). »

W ten sposób kierowcy mogą obniżyć wydajność w przypadku kolizji lub interwencji samochodu bezpieczeństwa. Niemiecki zespół identyfikuje również Baku, Spa i Monza jako tory podkreślające zarządzanie silnikiem.

 

0 Zobacz komentarze)