Mercedes rozumie Michelin

opublikowany 07/05/2009 à 19:34

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Podczas gdy Bridgestone wycofa się z Mistrzostw Świata Formuła 1 Wydaje się, że pod koniec sezonu Michelin jest na dobrej drodze, aby ponownie stać się producentem wiodącej dyscypliny samochodów jednomiejscowych. Ale firma z Clermont-Ferrand powróci tylko pod pewnymi warunkami, nie chcąc być prostym dostawcą, ale partnerem, który potrafi podkreślić zalety swojej opony. Ross Brawn, szef zespołu ds Mercedes, rozumie to ustawienie.

« Myślę, że w przypadku wszystkich dostawców opon wchodzących do Formuły 1 musimy szanować ich oczekiwania i starać się dopasować je do oczekiwań zespołów– mówi Ross Brawn. Jeśli nie pozostawimy pola manewru, nie bylibyśmy tak atrakcyjni, jak moglibyśmy być. Musimy znaleźć rozwiązanie, aby pojawienie się Michelin w F1 było dla nich wyzwaniem. Jeśli muszą to być 18-calowe opony i koła, myślę, że F1 jest na tyle otwarta, aby wiedzieć, co jest konieczne. »

0 Zobacz komentarze)