Wartość wzorcowa pod względem technologii silników i hybryd w F1 od czasu pojawienia się jednostek napędowych w 2014 r., Mercedes zaoferuje swoim konkurentom przejście na pojazdy drogowe.
Niemiecki producent silników i producent powinien zainstalować w kolejnych kreacjach działu AMG a « elektryczne turbo napędzane spalinami », przypominający technologię MGU-H z turbo/hybryd V6 F1.
Ten mały silnik elektryczny, opracowany we współpracy z firmą Garrett Motion, jest montowany na wale pomiędzy kołem turbiny po stronie wydechowej a kołem sprężarki po stronie świeżego powietrza i napędza koło sprężarki przed przyjęciem przepływu spalin.
Ten wybór rozstrzyga „wybór pomiędzy mniejszą turbosprężarką, która reaguje szybciej, ale osiąga stosunkowo niskie osiągi szczytowe, a większą turbosprężarką o wyższych osiągach szczytowych, która cierpi na opóźnienia. » zdaniem Mercedesa.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)