To koniec siedmiu miesięcy wahań pomiędzy czerwony Byk et Aston Martin. O ile szefem aerodynamiki w Red Bull Dan Fallows został w czerwcu ubiegłego roku ogłoszony przez zespół Silverstone, o tyle kwestia jego wypowiedzenia, tak ważna w F1 dotyczące poufności, nie została podjęta decyzja. Red Bull nie zgodził się na zwolnienie swojego pracownika, ale Aston Martin w końcu ogłosił to we wtorekostatecznie osiągnięto porozumienie.
„Red Bull Technology i zespół Formuły XNUMX Aston Martin Cognizant z radością ogłaszają, że osiągnęli porozumienie w sprawie okresu wypowiedzenia Dana Fallowsa”. Stajnia Lawrence'a Przechadzka skorzystał z okazji, aby wyjaśnić, że Fallows oficjalnie dołączy do swojego nowego zespołu 2 kwietnia i do tego czasu pozostanie pracownikiem Red Bull Technology.
Przypominamy, że Dan Fallows jest w Red Bullu od 2006 roku, a niedawno został mianowany szefem działu aerodynamiki. „Uwielbiałem te wszystkie szczęśliwe lata spędzone w Red Bullu i jestem dumny z tego, co wspólnie osiągnęliśmy. Nie mogę się doczekać następnego sezonu i uhonorowania tego nowego wyzwania. ” czy oświadczył. Jako przypomnienie, Francuz Eric Blandin, były szef aero w Mercedes, również został zatrudniony przez Astona Martina i obejmie swoje stanowisko w ciągu roku, po upływie również okresu wymuszonej bezczynności.
Dużo dzieje się po stronie Astona Martina, gdyż dla przypomnienia 5 stycznia ze stanowiska zwolniony został Otmar Szafnauer, były dyrektor generalny zespołu. Zastąpił go tzw szef zespołu Mike Krack.
CZYTAJ TAKŻE > Marcina Budkowskiego i Alpine, sekcja zwłok pęknięcia
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)