Jeśli Red Bull potrzebował więcej czasu niż innym zespołom, aby dostosować kanał F wynaleziony przez McLaren, zespół Milton Keynes wydaje się, że posunął się bardzo daleko w badaniach nad aerodynamiką. Zespoły Adriana Neweya stworzyły kanał F podzielony na dwa odrębne kanały w RB6 (zobacz zdjęcie). Jeden kanał umożliwia przedostanie się powietrza do tylnego skrzydła, do elementów aerodynamicznych, natomiast drugi kanał odprowadza powietrze spod skrzydła, do „próżni”. Ten „niski kanał” w rzeczywistości umożliwia ucieczkę powietrza, gdy kanał F nie jest aktywny. I odwrotnie, gdy kanał F ma za zadanie usunąć część docisku aerodynamicznego działającego na tylne skrzydło, wykorzystywany jest „kanał górny”.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)