Dla rodziny Blésois, która regularnie odwiedza Saint Emilion, ten nowy sukces będzie miał szczególny smak. Od początku wyścigu Purrey na własnym boisku maksymalnie wykorzystywał swoje Mitsubishi podczas ulewnych opadów i nadal prowadził na koniec 3.e zwiedzanie trzech słynnych ES, które stały się prawdziwymi lodowiskami. W międzyczasie Terrière (207 S2000, mechaniczna) i Morin (Ford Fiesta R5, zjazd) poddali się. Japoński samochód w dalszym ciągu stawiał opór bardzo naglącej konkurencji: Skody Galpin i Longépé osiągnęły odpowiednio 3” i 9”. Od początku ostatniej pętli, na częściowo wyschniętym asfalcie, objął prowadzenie; Galpin zdegradował Purreya do 2 cali. Pozycje wydawały się ustalone, ale Longépé zrujnował jego fantastyczny powrót, popełniając błąd na ostatnich kilometrach wyścigu rallye wierny swojej reputacji: bezwzględny. Orillac zaproponował sobie wypożyczenie Fiesty R5, z której wiedział, jak najlepiej ją wykorzystać, kończąc na 3e spacerem od podium, u stóp którego Jacob i Lacouture, znakomici prezenterzy F2000, były prawie równe. Kolejny wyczyn: sukces zadziwiającego Mahieu, który z rzadkim mistrzostwem przejął grupę N/FN. J.Teitgen
Klasyfikacja: 1. J. & A. Galpin (Skoda Fabia R5) 1h18’0’’ (1er Gr. R), 2. Purrey-Lachièze (Mitsubishi Lancer Evo) przy 24” (1er Gr. A/FA), 3. C. & Ch. Orillac (Ford Fiesta) na 4’13’’, 4. Jacob-Marotte (Peugeot 206) o 5'14” (1er Gr. F2000), 5. Lacouture-Reigniez (BMW 318i Compact) przy 5’22’’, 6. Borderie-Bouthier (BMW 38i Compact) przy 6’29’’, 7. S. & D. Mahieu (Renault Clio Ragnotti) o 6’44” (1er Gr. N/FN), 8. J.-L. Roché-Robin (Fabia) 7'16'', 9. Delmas-Nicolas (208 Vti) 7'51'', 10. A. i L. Pion (Clio) przy 8'26'', ... 28. Boissou-Védraine (Nissan 350Z) przy 12'31'' (1er GT) itp.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)