Hiszpania 2009
Drużyna Szwecji | - | |||
---|---|---|---|---|
23 | ITA | czerwony Byk | - | |
LTC Rakennus | + 44.476 | |||
---|---|---|---|---|
18 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | + 44.811 | |
19 | Serb | Bobby Tech | 1:09.899 | |
20 | ITA | Basen w Laghetto | 1:16.682 | |
21 | GER | HASKAMP | 2 Laps | |
22 | Swe. | mafii |
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Czas/odchylenie |
---|---|---|---|---|
1 | ESP | FK-Automotive | 33:46.273 | |
2 | ITA | Kołnierz Friulana | + 7.538 | |
3 | CAN | Red Bull – Łukoil | + 9.645 | |
4 | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | + 10.197 | |
5 | GER | Przeplatane | + 14.652 | |
6 | FRA | Mediaco | + 19.626 | |
7 | R | Red Bull – Łukoil | + 21.529 | |
8 | FRA | E.Leclerc | + 21.892 | |
9 | AUT | Europejskie wydarzenia wyścigowe | + 24.201 | |
10 | IND | JK Racing | + 25.618 | |
11 | GBR | Przecinek | + 26.809 | |
12 | GBR | Sen – GAC – Nasstar | + 31.384 | |
13 | SUI | silnik np | + 32.857 | |
14 | GBR | Grupa projektowa KSS | + 38.459 | |
15 | GBR | Marrach & Co | + 39.156 | |
16 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | + 39.615 | |
17 | PŁETWA | Każdy |
Drużyna Szwecji | - | |||
---|---|---|---|---|
NC | ITA | Basen w Laghetto | - | |
NC | CAN | Red Bull – Łukoil | - | |
NC | GER | HASKAMP | - | |
NP | ESP | Gokarty Orihuela Costa | - |
LTC Rakennus | + 38.232 | |||
---|---|---|---|---|
17 | GBR | Grupa projektowa KSS | + 42.997 | |
18 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | + 47.618 | |
19 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | + 47.901 | |
NC | Swe. | mafii |
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Przerwa w czasie |
---|---|---|---|---|
1 | ESP | FK-Automotive | 33:53.492 | |
2 | R | Red Bull – Łukoil | + 4.389 | |
3 | FRA | Mediaco | + 7.645 | |
4 | FRA | E.Leclerc | + 7.980 | |
5 | AUT | Europejskie wydarzenia wyścigowe | + 13.329 | |
6 | ITA | czerwony Byk | + 13.825 | |
7 | SUI | silnik np | + 16.977 | |
8 | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | + 17.476 | |
9 | GER | Przeplatane | + 19.251 | |
10 | Serb | Bobby Tech | + 24.503 | |
11 | ITA | Kołnierz Friulana | + 26.378 | |
12 | IND | JK Racing | + 27.830 | |
13 | GBR | Przecinek | + 32.587 | |
14 | GBR | Marrach & Co | + 33.010 | |
15 | GBR | Sen – GAC – Nasstar | + 37.925 | |
16 | PŁETWA | Każdy |
Drużyna Szwecji | + 1.707 | |||
---|---|---|---|---|
21 | GER | HASKAMP | + 2.226 | |
22 | ESP | Gokarty Orihuela Costa | + 2.368 | |
23 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | + 2.448 | |
24 | ITA | Basen w Laghetto | + 3.669 |
LTC Rakennus | + 1.252 | ||
---|---|---|---|
20 | Swe. | mafii | |
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Przerwa w czasie |
---|---|---|---|---|
1 | CAN | Red Bull – Łukoil | 1:38.096 | |
2 | ESP | FK-Automotive | + 0.067 | |
3 | AUT | Europejskie wydarzenia wyścigowe | + 0.105 | |
4 | ITA | Kołnierz Friulana | + 0.223 | |
5 | GER | Przeplatane | + 0.247 | |
6 | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | + 0.318 | |
7 | R | Red Bull – Łukoil | + 0.374 | |
8 | FRA | Mediaco | + 0.392 | |
9 | IND | JK Racing | + 0.430 | |
10 | FRA | E.Leclerc | + 0.511 | |
11 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | + 0.528 | |
12 | GBR | Przecinek | + 0.714 | |
13 | ITA | czerwony Byk | + 0.744 | |
14 | Serb | Bobby Tech | + 0.792 | |
15 | SUI | silnik np | + 0.820 | |
16 | GBR | Marrach & Co | + 0.916 | |
17 | GBR | Sen – GAC – Nasstar | + 1.030 | |
18 | GBR | Grupa projektowa KSS | + 1.214 | |
19 | PŁETWA | Każdy |
Drużyna Szwecji | 1:40.956 | + 1.936 | |||
---|---|---|---|---|---|
21 | GBR | Sen – GAC – Nasstar | 1:41.036 | + 2.016 | |
22 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | 1:41.770 | + 2.750 | |
23 | ITA | Basen w Laghetto | 1:42.361 | + 3.341 | |
24 | GBR | Grupa projektowa KSS | - | - |
LTC Rakennus | 1:40.529 | + 1.509 | |||
---|---|---|---|---|---|
18 | GBR | Marrach & Co | 1:40.541 | + 1.521 | |
19 | ESP | Gokarty Orihuela Costa | 1:40.720 | + 1.700 | |
20 | Swe. | mafii |
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Temps | różnica |
---|---|---|---|---|---|
1 | CAN | Red Bull – Łukoil | 1:39.020 | - | |
2 | ESP | FK-Automotive | 1:39.268 | + 0.248 | |
3 | ITA | Kołnierz Friulana | 1:39.416 | + 0.396 | |
4 | R | Red Bull – Łukoil | 1:39.426 | + 0.406 | |
5 | FRA | Mediaco | 1:39.446 | + 0.426 | |
6 | FRA | E.Leclerc | 1:39.502 | + 0.482 | |
7 | AUT | Europejskie wydarzenia wyścigowe | 1:39.511 | + 0.491 | |
8 | ITA | czerwony Byk | 1:39.654 | + 0.634 | |
9 | SUI | silnik np | 1:39.660 | + 0.640 | |
10 | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | 1:39.707 | + 0.687 | |
11 | Serb | Bobby Tech | 1:39.721 | + 0.701 | |
12 | GER | Przeplatane | 1:39.847 | + 0.827 | |
13 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | 1:39.955 | + 0.935 | |
14 | GBR | Przecinek | 1:40.022 | + 1.002 | |
15 | IND | JK Racing | 1:40.042 | + 1.022 | |
16 | GER | HASKAMP | 1:40.396 | + 1.376 | |
17 | PŁETWA | Każdy |
LTC Rakennus | 1:41.335 | + 2.867 | |||
---|---|---|---|---|---|
21 | GER | HASKAMP | 1:41.354 | + 2.886 | |
22 | SUI | silnik np | 1:41.451 | + 2.983 | |
23 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | 1:41.566 | + 3.098 | |
24 | ITA | Basen w Laghetto | 1:41.978 | + 3.510 |
Drużyna Szwecji | 1:40.022 | + 1.554 | |||
---|---|---|---|---|---|
12 | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | 1:40.066 | + 1.598 | |
13 | ITA | Kołnierz Friulana | 1:40.085 | + 1.617 | |
14 | Serb | Bobby Tech | 1:40.241 | + 1.773 | |
15 | GER | Przeplatane | 1:40.488 | + 2.020 | |
16 | ITA | czerwony Byk | 1:40.507 | + 2.039 | |
17 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | 1:40.525 | + 2.057 | |
18 | GBR | Przecinek | 1:40.873 | + 2.405 | |
19 | GBR | Grupa projektowa KSS | 1:41.144 | + 2.676 | |
20 | PŁETWA | Każdy |
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Temps | różnica |
---|---|---|---|---|---|
1 | AUT | Europejskie wydarzenia wyścigowe | 1:38.468 | - | |
2 | IND | JK Racing | 1:39.421 | + 0.953 | |
3 | FRA | Mediaco | 1:39.422 | + 0.954 | |
4 | ESP | FK-Automotive | 1:39.462 | + 0.994 | |
5 | R | Red Bull – Łukoil | 1:39.500 | + 1.032 | |
6 | FRA | E.Leclerc | 1:39.515 | + 1.047 | |
7 | GBR | Marrach & Co | 1:39.733 | + 1.265 | |
8 | CAN | Red Bull – Łukoil | 1:39.767 | + 1.299 | |
9 | GBR | Sen – GAC – Nasstar | 1:39.767 | + 1.299 | |
10 | ESP | Gokarty Orihuela Costa | 1:40.015 | + 1.547 | |
11 | Swe. | mafii |
LTC Rakennus | 1:41.343 | + 1.775 | |||
---|---|---|---|---|---|
18 | ESP | Gokarty Orihuela Costa | 1:41.543 | + 1.975 | |
19 | GER | HASKAMP | 1:41.584 | + 2.016 | |
20 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | 1:41.754 | + 2.186 | |
21 | GBR | Marrach & Co | 1:41.799 | + 2.231 | |
22 | GBR | Sen – GAC – Nasstar | 1:41.925 | + 2.357 | |
23 | ITA | Basen w Laghetto | 1:45.540 | + 5.972 | |
24 | SUI | silnik np | - | - |
Drużyna Szwecji | 1:41.106 | + 1.538 | |||
---|---|---|---|---|---|
13 | GER | Przeplatane | 1:41.151 | + 1.583 | |
14 | GBR | Przecinek | 1:41.178 | + 1.610 | |
15 | GBR | Grupa projektowa KSS | 1:41.197 | + 1.629 | |
16 | IND | JK Racing | 1:41.205 | + 1.637 | |
17 | PŁETWA | Każdy |
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Temps | różnica |
---|---|---|---|---|---|
1 | CAN | Red Bull – Łukoil | 1:39.568 | - | |
2 | ESP | FK-Automotive | 1:39.624 | + 0.056 | |
3 | ITA | Kołnierz Friulana | 1:40.244 | + 0.676 | |
4 | FRA | E.Leclerc | 1:40.317 | + 0.749 | |
5 | AUT | Europejskie wydarzenia wyścigowe | 1:40.379 | + 0.811 | |
6 | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | 1:40.524 | + 0.956 | |
7 | R | Red Bull – Łukoil | 1:40.736 | + 1.168 | |
8 | Serb | Bobby Tech | 1:40.771 | + 1.203 | |
9 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | 1:40.779 | + 1.211 | |
10 | FRA | Mediaco | 1:40.804 | + 1.236 | |
11 | ITA | czerwony Byk | 1:41.049 | + 1.481 | |
12 | Swe. | mafii |
Ilość | Pilote | Narodowość | Wiek |
---|---|---|---|
2 | zamsz | 24 | |
3 | Grande Bretagne | 18 | |
4 | Francja | 23 | |
5 | Grande Bretagne | 19 | |
6 | Indie | 20 | |
8 | Allemagne | 20 | |
9 | Włochy | 22 | |
10 | Włochy | 19 | |
11 | Grande Bretagne | 21 | |
12 | Kanada | 20 | |
14 | Włochy | 19 | |
15 | Rosja | 22 | |
16 | Włochy | 21 | |
17 | Brésil | 22 | |
18 | Szwajcaria | 22 | |
20 | Allemagne | 22 | |
23 | Litwa | 19 | |
22 | Espagne | 24 | |
23 | Finlande | 23 | |
24 | Grande Bretagne | 18 | |
25 | Serbia | 27 | |
27 | Espagne | 20 | |
31 | Grande Bretagne | 21 | |
33 | Autriche | 19 | |
38 | Francja | 20 | |
44 | Grande Bretagne | 22 |