Niemcy 2009
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Wycieczki | różnica |
---|---|---|---|---|---|
1 | R | Red Bull – Łukoil | 18 | - | |
2 | ESP | FK-Automotive | 18 | 0.479 | |
3 | FRA | E Leclerc | 18 | 1.061 | |
4 | CAN | Red Bull – Łukoil | 18 | 2.914 | |
5 | ITA | Kołnierz Friulana | 18 | 3.642 | |
6 | GER | Przeplatane | 18 | 4.427 | |
7 | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | 18 | 5.381 | |
8 | ITA | Kapitał samochodowy | 18 | 13.290 | |
9 | Swe. | Mafi – drużyna Szwecji | 18 | 15.193 | |
10 | BIUSTONOSZ | Iaconelli.com | 18 | 17.116 | |
11 | GBR | Sen – GAC – Nasstar | 18 | 21.277 | |
12 | SUI | silnik np | 18 | 22.307 | |
13 | IND | JK Racing | 18 | 23.396 | |
14 | GER | HASKAMP | 18 | 31.229 | |
15 | PŁETWA | Everyman – LTC Rakennus | 18 | 31.860 | |
16 | ESP | Gokarty Orihuela Costa | 18 | 32.808 | |
17 | GBR | Marrach & Co | 18 | 33.227 | |
18 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | 18 | 34.128 | |
19 | GBR | olej z przecinka | 18 | 34.739 | |
20 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | 18 | 35.142 | |
21 | Serb | Bobby Tech | 18 | 41.805 | |
22 | ITA | Basen w Laghetto | 18 | 53.269 | |
23 | ITA | czerwony Byk | 15 | 3 Laps | |
24 | GBR | Grupa projektowa KSS |
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Przerwa w czasie |
---|---|---|---|---|
1 | ESP | FK-Automotive | 38:15.756 | |
2 | ITA | czerwony Byk | 6.466 | |
3 | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | 11.169 | |
4 | BIUSTONOSZ | Iaconelli.com | 17.794 | |
5 | R | Red Bull – Łukoil | 18.747 | |
6 | ITA | Kołnierz Friulana | 19.217 | |
7 | GBR | Grupa projektowa KSS | 28.770 | |
8 | CAN | Red Bull – Łukoil | 29.351 | |
9 | IND | JK Racing | 34.990 | |
10 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | 37.245 | |
11 | SUI | silnik np | 37.626 | |
12 | ITA | Kapitał samochodowy | 38.238 | |
13 | PŁETWA | Everyman – LTC Rakennus | 40.863 | |
14 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | 45.933 | |
15 | GBR | olej z przecinka | 46.433 | |
16 | GBR | Marrach & Co | 48.289 | |
17 | Swe. | Mafi – drużyna Szwecji | 2 wieże | |
NC | ITA | Basen w Laghetto | - | |
NC | GBR | Sen – GAC – Nasstar | - | |
NC | ESP | Gokarty Orihuela Costa | - | |
NC | FRA | E Leclerc | - | |
NC | GER | Przeplatane | - | |
NC | GER | HASKAMP | - | |
NC | Serb | Bobby Tech | - | |
NC | AUT European Racing Events | 0 D.N.F. N/A | - |
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Temps | różnica |
---|---|---|---|---|---|
1 | R | Red Bull – Łukoil | 1:22.131 | - | |
2 | FRA | E Leclerc | 1:22.763 | 0.632 | |
3 | ESP | FK-Automotive | 1:22.777 | 0.646 | |
4 | ITA | czerwony Byk | 1:23.083 | 0.952 | |
5 | CAN | Red Bull – Łukoil | 1:23.223 | 1.092 | |
6 | GBR | Sen – GAC – Nasstar | 1:23.268 | 1.137 | |
7 | ITA | Kołnierz Friulana | 1:23.380 | 1.249 | |
8 | GER | Przeplatane | 1:23.396 | 1.265 | |
9 | Swe. | Mafi – drużyna Szwecji | 1:23.417 | 1.286 | |
10 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | 1:23.586 | 1.455 | |
11 | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | 1:24.074 | 1.943 | |
12 | SUI | silnik np | 1:24.349 | 1.126 | |
13 | GER | HASKAMP | 1:24.354 | 2.223 | |
14 | ITA | Kapitał samochodowy | 1:25.714 | 3.583 | |
15 | BIUSTONOSZ | Iaconelli.com | 1:26.207 | 4.076 | |
16 | PŁETWA | Everyman – LTC Rakennus | 1:26.240 | 4.109 | |
17 | IND | JK Racing | 1:26.366 | 4.235 | |
18 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | 1:26.463 | 4.332 | |
19 | ESP | Gokarty Orihuela Costa | 1:27.471 | 5.340 | |
20 | ITA | Basen w Laghetto | 1:29.730 | 7.599 | |
21 | GBR | Marrach & Co | 1:31.979 | 9.848 | |
22 | AUT | Europejskie wydarzenia wyścigowe | 1:32.280 | 9.040 | |
23 | Serb | Bobby Tech | 1:34.157 | 1.877 | |
24 | GBR | olej z przecinka | 1:46.523 | 4.689 | |
25 | GBR | Grupa projektowa KSS | 1:48.361 | 5.764 |
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Temps | różnica |
---|---|---|---|---|---|
1 | ESP | FK-Automotive | 1:20.402 | - | |
2 | ITA | czerwony Byk | 1:20.789 | 0.387 | |
3 | CAN | Red Bull – Łukoil | 1:20.794 | 0.392 | |
4 | FRA | E Leclerc | 1:20.862 | 0.460 | |
5 | Serb | Bobby Tech | 1:21.112 | 0.710 | |
6 | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | 1:21.253 | 0.851 | |
7 | GER | Przeplatane | 1:21.297 | 0.895 | |
8 | BIUSTONOSZ | Iaconelli.com | 1:21.335 | 0.933 | |
9 | GBR | Sen – GAC – Nasstar | 1:21.407 | 1.005 | |
10 | R | Red Bull – Łukoil | 1:21.416 | 1.014 | |
11 | Swe. | Mafi – drużyna Szwecji | 1:21.498 | 1.096 | |
12 | SUI | silnik np | 1:21.498 | 1.096 | |
13 | ITA | Kołnierz Friulana | 1:21.512 | 1.110 | |
14 | AUT | Europejskie wydarzenia wyścigowe | 1:21.523 | 1.121 | |
15 | GBR | Grupa projektowa KSS | 1:21.572 | 1.170 | |
16 | GER | HASKAMP | 1:21.650 | 1.248 | |
17 | ITA | Kapitał samochodowy | 1:21.690 | 1.288 | |
18 | GBR | olej z przecinka | 1:21.839 | 1.437 | |
19 | PŁETWA | Everyman – LTC Rakennus | 1:21.908 | 1.506 | |
20 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | 1:22.007 | 1.391 | |
21 | IND | JK Racing | 1:22.054 | 1.652 | |
22 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | 1:22.440 | 2.038 | |
23 | GBR | Marrach & Co | 1:22.908 | 2.506 | |
24 | ITA | Basen w Laghetto | 1:23.872 | 3.470 | |
25 | ESP | Gokarty Orihuela Costa | 1:24.338 | 2.758 |
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Temps | różnica |
---|---|---|---|---|---|
1 | ESP | FK-Automotive | 1:20.900 | - | |
2 | CAN | Red Bull – Łukoil | 1:20.926 | 0.026 | |
3 | FRA | E Leclerc | 1:21.069 | 0.169 | |
4 | ITA | Kapitał samochodowy | 1:21.131 | 0.231 | |
5 | GER | Przeplatane | 1:21.255 | 0.355 | |
6 | Serb | Bobby Tech | 1:21.316 | 0.416 | |
7 | AUT | Europejskie wydarzenia wyścigowe | 1:21.379 | 0.479 | |
8 | BIUSTONOSZ | Iaconelli.com | 1:21.424 | 0.524 | |
9 | R | Red Bull – Łukoil | 1:21.455 | 0.555 | |
10 | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | 1:21.534 | 0.634 | |
11 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | 1:21.628 | 0.728 | |
12 | Swe. | Mafi – drużyna Szwecji | 1:21.680 | 0.780 | |
13 | GER | HASKAMP | 1:21.685 | 0.785 | |
14 | SUI | silnik np | 1:21.717 | 0.817 | |
15 | ITA | czerwony Byk | 1:21.801 | 0.901 | |
16 | ITA | Kołnierz Friulana | 1:21.939 | 1.039 | |
17 | GBR | olej z przecinka | 1:22.218 | 1.318 | |
18 | GBR | Grupa projektowa KSS | 1:22.383 | 1.483 | |
19 | PŁETWA | Everyman – LTC Rakennus | 1:22.550 | 1.650 | |
20 | GBR | Sen – GAC – Nasstar | 1:22.595 | 1.695 | |
21 | ESP | Gokarty Orihuela Costa | 1:22.783 | 1.883 | |
22 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | 1:22.990 | 2.090 | |
23 | GBR | Marrach & Co | 1:23.112 | 2.212 | |
24 | IND | JK Racing | 1:23.584 | 2.684 | |
25 | ITA | Basen w Laghetto | 1:25.513 | 4.613 |
Drużyna Szwecji | 1:23.104 | 1.590 | |||
---|---|---|---|---|---|
19 | IND | JK Racing | 1:23.566 | 2.052 | |
20 | GBR | Grupa projektowa KSS | 1:23.589 | 2.075 | |
21 | ESP | Gokarty Orihuela Costa | 1:23.610 | 2.096 | |
22 | SUI | silnik np | 1:23.811 | 2.297 | |
23 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | 1:24.029 | 2.515 | |
24 | ITA | Basen w Laghetto | 1:26.664 | 5.150 | |
25 | GBR | Marrach & Co | 1:27.299 | 5.785 |
LTC Rakennus | 1:23.094 | 1.580 | |
---|---|---|---|
18 | Swe. | mafii | |
Nasstar | 1:23.049 | 1.535 | |
---|---|---|---|
17 | PŁETWA | Każdy | |
GAC |
---|
Lukoil | 1:21.626 | 0.112 | |||
---|---|---|---|---|---|
4 | ESP | FK-Automotive | 1:21.840 | 0.326 | |
5 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | 1:22.008 | 0.494 | |
6 | GER | Hegewald | 1:22.207 | 0.693 | |
7 | ITA | SPA ITAS | 1:22.251 | 0.737 | |
8 | Serb | Bobby Tech | 1:22.318 | 0.804 | |
9 | OŚWIETLONY | Dok | 1:22.390 | 0.876 | |
10 | BIUSTONOSZ | Iaconelli.com | 1:22.523 | 1.009 | |
11 | ITA | czerwony Byk | 1:22.548 | 1.034 | |
12 | AUS | Europejskie wydarzenia wyścigowe | 1:22.717 | 1.203 | |
13 | GER | Societe Generale Haskamp | 1:22.739 | 1.225 | |
14 | GBR | Przecinek | 1:22.880 | 1.366 | |
15 | ITA | Kapitał samochodowy | 1:22.892 | 1.378 | |
16 | GBR | Sen |
Lukoil | 1:21.514 | 0.000 | |
---|---|---|---|
3 | CAN | czerwony Byk | |
Ilość | Pilote | Narodowość | Wiek |
---|---|---|---|
2 | Zamsz | 24 | |
3 | Grande Bretagne | 18 | |
4 | Francja | 23 | |
5 | Grande Bretagne | 18 | |
6 | Indie | 20 | |
8 | Allemagne | 19 | |
9 | Włochy | 21 | |
10 | Włochy | 18 | |
11 | Grande Bretagne | 21 | |
12 | Kanada | 20 | |
14 | Włochy | 19 | |
15 | Rosja | 21 | |
16 | Włochy | 22 | |
17 | Brésil | 21 | |
18 | Szwajcaria | 21 | |
20 | Allemagne | 22 | |
23 | Litwa | 18 | |
22 | Espagne | 23 | |
23 | Finlande | 23 | |
24 | Grande Bretagne | 18 | |
25 | Serbia | 26 | |
27 | Espagne | 19 | |
31 | Grande Bretagne | 20 | |
33 | Autriche | 19 | |
44 | Grande Bretagne | 22 |