Rajd Szwecji 2020
Dziękujemy, że nas śledziłeś! Śledź AUTOhebdo.fr, aby zapoznać się z wypowiedziami kierowców i najświeższymi wiadomościami ze sportów motorowych! Smacznego apetytu (lub dobrej kawy) 🙂
Oto stan mistrzostw kierowców z doskonałym remisem Thierry'ego Neuville'a i Elfyna Evansa oraz stan mistrzostw konstruktorów:
Mistrzostwa Producentów:
Evans: „Włożyłem wiele wysiłku, aby dopasować się do zespołu. To doskonały wynik. »
Oto ostateczna klasyfikacja generalna tego wydarzenia:
Nie ukradli tego. Jedyni liderzy Rajdu Szwecji 2020 z pierwszego odcinka specjalnego w piątkowy poranek, Elfyn Evans i Scott Martin (Toyota), wygrali drugą rundę Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC).
Zwycięstwo na tym Power Stage przypadło debiutantowi Kalle Rovanperä (Toyota). 19-letni Fin wykorzystał okazję i wyprzedził Sébastiena Ogiera w finałowym odcinku specjalnym. Francuz musi zadowolić się czwartym miejscem w finale.
Więcej informacji na AUTOhebdo.fr.
Ranking Power Stage:
Elfyn Evans jechał stosunkowo cicho (6. miejsce, 9″1 za Kalle Rovanperä), ale wygrał Rajd Szwecji 2020!
Elfyn Evans nie wydaje się atakować zbyt mocno. Zapewni zwycięstwo.
Ott Tänak zakończył wyścig z czwartym najlepszym czasem, 4″4 za Kalle Rovanperä.
Po 19 km Ott Tänak nie utrzymuje najlepszego czasu na poziomie 4″6.
Ogier: „To był trudny weekend. Przynajmniej będziemy mieli dobrą pozycję wyjściową w Meksyku. »
Kalle Rovanperä kończy Rajd Szwecji przed Sébastienem Ogierem na trzecim miejscu! Sébastien Ogier w tym odcinku specjalnym zajął 3″9 sekundy za Finnem.
Sébastien Ogier przegrał 4″ z Kalle Rovanperä na 3. pośrednim!
Najlepszy wynik osiąga Ott Tänak po 5,22 km, tracąc 7 dziesiątych sekundy do Sébastiena Ogiera.
Frontman Elfyn Evans wyruszył.
Kalle Rovanperä uzyskał najlepszy czas tymczasowy z wynikiem 3″7 przed Thierrym Neuvillem.
Po 10,43 km Kalle Rovanperä wyprzedził Sébastiena Ogiera… o 2 dziesiąte!
Francuz w klasyfikacji generalnej plasujący się na trzecim miejscu wyprzedza Fina zaledwie o 5 dziesiątych.
Sebastien Ogier w ataku. W Toyota Gazoo Racing nie ma żadnych instrukcji dla zespołu, ponieważ Kalle Rovanperä o włos nie opuścił toru przy dużej prędkości!
Lappi: „To bardzo skomplikowane. Jest dużo błota, w tych warunkach nie mogłem panować nad samochodem. »
Bez prawego lusterka Esapekka Lappi traci zaledwie 3″1 i tym samym utrzymuje swoją piątą pozycję w klasyfikacji generalnej ze stratą 1″4.