24 godziny Le Mans 2021

00h10

To już koniec dnia w Le Mans, podczas którego Kamui Kobayashi (Toyota nr 7) zdobył pole position. Wszystkie informacje na temat 24 godzin znajdziesz na naszej stronie www.autohebdo.fr. Bardzo dobry wieczór wszystkim i jeszcze raz dziękuję za lojalność! Do zobaczenia w sobotę !

00h05

W rezultacie pozycje nie będą się już zmieniać! Oto wyniki dla wszystkich kategorii w następującej kolejności: Hypercar, LMP2, GTE Pro i GTE Am

00h03

I to wszystko w ramach czwartej bezpłatnej sesji treningowej. Kierownictwo wyścigu ogłosiło, że ten ostatni, mimo że pozostało kilka minut, nie zostanie wznowiony!

00h00

Czekając na wznowienie sesji, jeśli zostanie wznowiona, wyrusz z Kamui Kobayashim na pole position w 89. edycji 24-godzinnego wyścigu Le Mans

23h54

Czerwona flaga na kwadrans przed końcem! Bardzo zaskakujące wyjście Ollie Millroya (N°71 Inception Racing Ferrari) na pierwszym zakręcie Forda. Brytyjczyk uderzył w ścianę, mocno uszkadzając swojego wierzchowca. Jego zespół będzie miał dzisiaj mnóstwo pracy

23h50

Wielka panika Kobayashiego przy wyjściu z Tertre Rouge. Osoba zajmująca się tyczką pojechała zbyt szeroko i wbiła koła w trawę. Jakimś cudem Japończycy nie uderzyli w żadne bariery zabezpieczające i udało im się wrócić na drogę. Dmuchamy po stronie Toyoty

23h43

Jeśli nie będą ciężkie na torze, Toyoty będą dużo jeździć podczas czwartej sesji w tygodniu. Numery 4 i 7 mają już między sobą 8 okrążeń, po 48 na każde. Zespół broniący niewątpliwie pracuje nad różnymi zmianami w ramach przygotowań do wyścigu

23h40

Już tylko pół godziny jazdy pozostało do wręczenia kierowcom flagi z szachownicą!

23h20

W tej chwili sześć samochodów nie wystartowało: nr 17 IDEC Sport, nr 65 Panis Racing, nr 74 Racing Team India Eurasia, nr 33 i nr 95 TF Sport, a także to Porsche nr 92 oficjalnego zespołu

23h09

Na godzinę przed końcem konieczna jest szybka aktualizacja klasyfikacji według kategorii. W Hypercar Toyota nr 8 nadal prowadzi przed modelami nr 7 iAlpine Nr 36. W LMP2 Oreca nr 26 z G-Drive Racing jest wygodnie umieszczona na pierwszym miejscu z prawie pół sekundy przewagi nad numerem 29 z Team Nederland. W GTE Pro Porsche odzyskało swoje prawo dzięki numerowi 91 z trio Bruni-Lietz-Makowiecki. W GTE Am Ferrari nr 83 dominuje z okrążeniem 3'51″561

23h06

Trochę strachu dla Nigela Bailly'ego z nr 84 zespołu SRT41, któremu niewiele brakowało do kontaktu z JOTA nr 38 w Esses de la Forêt. Na szczęście ostatecznie więcej strachu niż szkody. Obydwa samochody mogły bez problemu wznowić sesję

22h58

Mały błąd Thomasa Flohra, który kończy wyścig na żwirze szykany Dunlop za kierownicą swojego Ferrari nr 54 zgłoszonego w GTE Am

22h47

Dla przypomnienia, nieco ponad godzinę temu miał miejsce Hyperpole. Oto przypomnienie wyników ze zwycięzcą każdej kategorii:

22h42

W GTE Pro Corvette nr 63 tymczasowo dominuje w swojej kategorii z najlepszym okrążeniem 3'49″603. Za nim plasuje się jego siostra nr 64 i Porsche nr 91. Wszystkie trzy mieszczą się w granicach zaledwie ośmiu setnych

22h28

W LMP2 na torze panuje dość ożywiona atmosfera, gdyż 15 samochodów wykonało już szybkie okrążenie. W tej chwili na czele znajduje się zawodnik nr 26 z G-Drive z czasem 3'31″826

22h23

Po nieco ponad dziesięciu minutach sesji tylko Toyoty zanotowały czas w Hypercar. Numer 8 wyprzedza obecnie numer 7 z najlepszym czasem 3'30″363

22h19

Zatrzymany w alei serwisowej po otrzymaniu sygnału startu, numer 65 Panis Racing wrócił do garażu. Informacje wkrótce

22h18

Ta ostatnia sesja testowa pozwala zespołom na dokonanie ostatnich poprawek przed wielkim startem, aby kierowcy mogli zorientować się w nocy w Sarthe

22h10

Wybierzmy się na kolejne dwie godziny jazdy w Le Mans podczas drugiej nocnej sesji

22h01

Ponieważ Hyperpole spóźnił się z harmonogramem z powodu czerwonej flagi, czwarta darmowa sesja treningowa rozpocznie się nieco później niż planowano

Aby przeczytać także