00h06

Treningi kwalifikacyjne zostaną wznowione jutro od 19:22 i będą trwały dwugodzinną sesję. Ostatnia próba zostanie rozegrana tego samego dnia w godzinach od XNUMX:XNUMX do XNUMX:XNUMX.

00h11

Ferrari dominuje w GTE Am dzięki modelowi Clearwater Racing 458 Italia nr 61 i nowemu punktowi odniesienia wyznaczonemu przez Roba Bella w czasie 3'56"827. Aston Martin nr 98 z Lauda – Lamy – Dalla Lana zapobiega dubletowi Ferrari, zajmując drugie miejsce przed numerem 458 AF Corse F55 Italia z Griffin – Cameron – Scott. Manu Collard, François Perrodo i Rui Aguas uplasowali model AF Corse F458 Italia nr 83 na czwartym miejscu, przed Corvette C7.R nr 50 Larbre Compétition Corvette CXNUMX.R.

00h06

W GTE Pro, dzięki ostatniemu wysiłkowi Dirka Müllera, Ford obejmuje prowadzenie w GT nr 68, uzyskując najlepsze okrążenie 3'51″185 przed siostrzanym samochodem nr 69 Briscoe – Westbrook – Dixon. Ferrari 488 – AF Corse nr 51 Bruni – Calado – Pier Guidi, które przez długi czas przewodziło debatom, ostatecznie nie uplasowało się na trzeciej pozycji.

00h06

Christophe Tinseau był odpowiedzialny za umieszczenie Morgana nr 84 z SRT41 firmy Oak Racing, który zajmuje 56. stoisko, na 30. miejscu w klasyfikacji generalnej.

00h05

Model nr 05 G-Drive Racing Oreca 26 zdominował klasę LMP2. Najlepszy czas ustanowił René Rast, który ustanowił benchmark na poziomie 3'36''605.

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Alpine są najbliżej – A460 Cheng-Tung-Panciatici osiąga prędkość o pół sekundy przed drogą nr 36 Lapierre-Menezes-Richelmi o jedną dziesiątą. Zawodnik z numerem 05 Orecz 44 z Manor powierzony Merhi-Graves-Rao jest na czwartej pozycji przed Ligierem z numerem 31 z ESM dzięki występowi Luisa Felipe Deraniego w końcowych momentach.

00h02

Według doniesień Chevrolet nr 57 należący do zespołu AAI Marka Pattersona zatrzymał się przed zakrętami Porsche.

00h05

Większe trudności miały Audi. Po opuszczeniu sesji pod koniec sesji, zwłaszcza w związku z uszkodzeniem przedniej osi R18 nr 8 w wyniku przejechania przez krawężnik, prototypy na torze Rings wyraźnie wycofały się z rywalizacji. Numer 8 Duval-Di Grassi-Jarvis i numer 7 Tréluyer-Fässler-Lotterer są trzy sekundy za nimi.

Rebelie podążają ponad sześć sekund za pierwszym LMP1-H. Numer 13 R-One firmy Tuscher-Imperatori-Kraihamer poprzedza numer 12 Prost-Heidfeld-Piquet Jr. CLM01/P1 firmy Kolles Racing firmy Trummer-Webb-Kaffer nie uruchomił się po wycieku oleju powodującym pożar rozpocząć w trakcie bezpłatnych okresów próbnych.

 

00h03

Neel Jani za kierownicą Porsche nr 24 ustanowił najlepszy czas w pierwszej sesji kwalifikacyjnej do 2-godzinnego wyścigu Le Mans. Szwajcar przejechał okrążenie w czasie 3'19''733 i był prawie pół sekundy przed siostrzanym samochodem Timo Bernharda.

Toyoty są w kontakcie. Stéphane Sarrazin doprowadził hybrydę nr 050 TS6 do tymczasowego pole position z różnicą jednej sekundy, podczas gdy drugi japoński LMP1 był dwie sekundy za nim.

00h01

Rast (Oreca nr 26 G-Drive): „Spodziewaliśmy się deszczu. Znaleźliśmy dobre ustawienia. Pozostały jeszcze sesje, ale cieszymy się, że jesteśmy na tymczasowym pole position. »

23h59

Nowy najlepszy czas w GTE Pro dla Müllera w Fordzie GT nr 69 w 3’51″185!

23h44

Po wręczeniu kierowcom flagi w szachownicę Derani ustanowił 6. najszybszy czas w klasie LMP2 w 31. ESM Ligierze.

23h51

Ford nr 68 Müllera zbliża się do swoich sióstr, wracając na czwartą pozycję w GTE Pro pomiędzy nr 67 a 66. 3'51"743 dla Müllera po jego ostatnim przejeździe.

23h40

Frédéric Makowiecki skręca w Porsche 911 RSR nr 92, wyjeżdżając z ostatniej szykany toru. Francuz może odejść bez uszkodzeń.

23h43

Rast poprawił czas benchmarku LMP2 z czasem 3'36"605 za kierownicą G-Drive Oreca 05 nr 26. Pierwszy Alpine, A460 nr 35 pilotowany obecnie przez Chenga, jest teraz opóźniony o ponad pół sekundy.

23h41

Marc Lieb (Porsche nr 2): „Tego wieczoru było dużo żółtych flag i wolnych stref. Wyjeżdżam na nowy staż. »

 

23h40

Teraz za kierownicą Porsche nr 2 zasiadł Marc Lieb, który nadal zajmuje pierwsze miejsce z czasem 3'19″733.

23h40

Ford GT z numerem 22 różni się o 69 tysięczne od Ferrari 488 AF Corse z numerem 51, które przez kilka minut utrzymywało najlepszy tymczasowy czas pierwszej sesji treningowej kwalifikacyjnej.

23h32

Ford przybywa, aby przełamać dominację Ferrari w GTE Pro. Ryan Briscoe burzy hierarchię, uzyskując najlepszy czas za kierownicą Forda GT z numerem 69 w czasie 3'51″497.

23h39

Duval podniósł Audi nr 8 na 6. miejsce, przed dwoma Rebeliami. R18 jest nadal 6″5 od odniesienia.

23h36

Sarrazin zastępuje Kobayashiego w Toyocie nr 6. Czy Francuzowi uda się narzucić tempo Porsche na niecałe 21 minut przed flagą w szachownicę?

Aby przeczytać także