Rajd Monte Carlo 2022
To koniec tego żywego tekstu. Dziękujemy, że towarzyszyliście nam przez cały drugi dzień Monte-Carlo 2. Do zobaczenia w tę niedzielę od 2022:8, aby śledzić wynik bitwy pomiędzy dwoma Sébastienami! Bardzo dobry wieczór wszystkim!
Zgodnie z oczekiwaniami Loebowi umykało kilka sekund. 14'35"7 dla Alzatty, 21"1 na prowadzenie, ale przede wszystkim 16"1 dla Ogiera. Gapençais ma teraz 21 cala przewagi przed ostatnim dniem rajdu. „To był trudny etap, na którym łatwo było popełnić błędy. Ale wciąż tu jesteśmy »
14'19″6 dla Ogiera, 5″ za Rovanperä. Teraz czeka na przybycie Loeba, który najwyraźniej stracił kilka sekund w ostatniej części odcinka specjalnego
Neuville kończy swoją sobotnią mękę. Metę przekroczył z czasem 16'30″2, 2'15″6 wolniej od Rovanperä. Belg nie mógł nic zrobić ze względu na kumulacyjne uszkodzenia jego i20
Evans tymczasowo zajmuje 4. miejsce ze stratą 25 sekund do Rovanperä z czasem 14'39″6
Podobnie jak Breen, Solberg uzyskał czas 14:35, 20″4 za Rovanperä. Szwedowi udało się ukończyć dzień pomimo kapryśnej i uszkodzonej i20 od drugiej specjalizacji dnia
Breen nie ryzykował. Irlandczyk płynnie doprowadził swoją Pumę do mety i po raz ostatni uzyskał czas 14'35 do 20″4 od Rovanperä
Neuville nadal cierpi. Oprócz uszkodzonego zawieszenia Belg jeździ bez opon zimowych. Podróż kierowcy Hyundaia może być bardzo długa
14'14″6 to pierwsza wzmianka podpisana przez Rovanperä, który kończy swoją sobotę
Katsuta zatrzymał się w środku odcinka specjalnego. Japończyk utknął w rowie, ale przy pomocy obecnych na miejscu widzów próbuje się z niego wydostać
W przeciwieństwie do Ogiera, który zdecydował się na dwie opony zimowe, Loeb wybrał dwie opony z kolcami. Czas pokaże, czy zakład Alzatczyka przyniesie owoce i pozwoli mu zbliżyć się do przeciwnika w klasyfikacji generalnej.
Trasa SS13, ostatnia tego dnia
Zwycięzca ostatniego odcinka specjalnego Rovanperä wyrusza do ataku na SS13, który uwięził zawodników podczas pierwszego przejazdu wcześniej tego dnia
Start OS13 zaplanowano na godzinę 15:16.