Rajd Monte Carlo 2022
8'52″3 dla Ogiera, który zajął 1″9 za Neuvillem, ale wyprzedził Loeba o 4″6. Gapençais przoduje teraz z przewagą 24 cala
Nie był to żaden specjalny program dla Loeba, który rozgłosił to w radiu. „Zaparkowaliśmy” – szepnął po przejechaniu 8’56″8 do 6″5 z Neuville
Trzeci tymczasowy czas Breena z Neuville z czasem 3'8"56, 2"5
Rovanperä podeszła do tego naprawdę spokojnie. Fin, który chce zachować opony do końca rajdu, ukończył odcinek specjalny z czasem 9 minut 20 cali, 8, 30 cali 4 za Neuvillem. Definitywnie żegna się z trzecim miejscem w klasyfikacji generalnej
Brak poprawy dla Greensmitha, który z Neuville uzyskał czas 8'59″1 do 8″7
Najlepszy tymczasowy czas Neuville'a: 8'50″4, 3″6 szybszy od Katsuty. Belg celuje teraz w Power Stage, z którego ma nadzieję zdobyć kilka punktów
Evans przekracza linię mety z czasem 11'02″5. Przez swoją przebitą oponę Walijczyk stracił na Katsucie ponad 2 minuty
8'54 dla Katsuty, który jako pierwszy dojechał do mety OS15
To rzeczywiście jest przebicie opony dla Evansa, który już zaczyna od nowa. To bardzo zła wiadomość, ponieważ Walijczyk zdecydował się na użycie tylko 5 opon w 4 wyścigach specjalnych. Przez resztę dnia będzie musiał bardzo uważać, w przeciwnym razie zaryzykuje utratę wszystkiego.
Evans zatrzymał się w środku odcinka specjalnego. Wygląda na to, że Walijczyk umarł!
Należy pamiętać, że Solberg został zmuszony do wycofania się z pracy po nowej emisji gazów w kabinie pasażerskiej swojego i20. Problem, z którym borykał się od piątku
#WRC Niestety @OliverSolberg01 i @EAERallying nie będzie kontynuowany o godz #RajdMonteCarlo. Załoga i zespół zgodzili się przejść na emeryturę, ponieważ Oliver i Elliott nie czują się dobrze z powodu problemów ze spalinami, których doświadczyli w samochodzie w ostatnich dniach.#HMSGOOfficial pic.twitter.com/xSlJ5wfkNU
— Hyundai Motorsport (@HMSGOOfficial) 23 stycznia 2022 r.
Znowu jedziemy drogami Monte Carlo z Katsutą!
Zbiórka o 10:08 na rozpoczęcie SS15