Chcielibyśmy powiedzieć, że to trochę tak, jak ze szpitalem, który naśmiewa się z dobroczynności. Rich Energy, której model biznesowy i pochodzenie funduszy są równie intrygujące, jak wygląd włosów jej kapryśnego i brodatego dyrektora generalnego Williama Storeya, odkąd pojawił się na radarze firmy. Formuła 1ogłosiła, że zaprzestała działalności sponsoringowej w ramach Zespół Haas F1.
Marka napojów energetycznych ogłosiła to za pośrednictwem swojego konta na Twitterze, o którym tak naprawdę nigdy nie wiemy, czy treść jest zgodna z prawem, ponieważ jest oburzająca, żeby nie powiedzieć śmieszna.
Dziś @bogata_energia rozwiązaliśmy umowę z @ HaasF1Team za słabą wydajność. Kochamy bić @redbullracing i bycie z tyłu @WilliassAcing. w Austrii jest niedopuszczalne. Polityka i podejście do PC w @F1 utrudnia także naszą działalność. Życzymy powodzenia drużynie # F1 #bogataenergia pic.twitter.com/9mAt2dOnYu
- Bogata energia (@rich_energy) 10 lipca 2019 r.
« Dzisiaj firma Rich Energy rozwiązała umowę z zespołem Haas F1 Team z powodu rozczarowujących wyników, napisała na Twitterze firma z siedzibą w Richmond w Wielkiej Brytanii, ale której produkty są produkowane w Austrii. Naszym celem jest pokonać czerwony Byk dlatego niedopuszczalne jest kończyć z tyłu Williams w Austrii. Co więcej, polityka i poprawność polityczna w F1 również stanowią przeszkody w rozwoju naszego społeczeństwa. Życzymy drużynie wszystkiego najlepszego ".
Haas nie skomentował jeszcze ostatniego wyjścia swojego rzekomego byłego sponsora tytularnego. Po dziewięciu z 21 rund w tym sezonie drużyna amerykańska zajmuje 9. miejsce w klasyfikacji producentów z 16 punktami.
Pomimo silnika VF-19 Ferrari obiecujący podczas zimowych testów i w Melbourne na początku sezonu, zespół Gene'a Haasa i jego kierowcy Kevin Magnussen et Romain Grosjean nie wykorzystali tego w pełni, w szczególności ze względu na niemożność używania opon Pirelli 2019. Duńczyk zakwalifikował się jednak na 5. miejscu, przed jednym z dwóch Red Bullów w Spielbergu dwa tygodnie temu.
Na początku tego sezonu spółka Rich Energy została również uznana przez brytyjskie sądy za winną plagiatu logo marki rowerowej Whyte Bykes. W efekcie marka napoju energetycznego musiała usunąć ze swojej identyfikacji wizualnej stylizowaną głowę jelenia.
W środę na padoku Silverstone spotkaliśmy kilku członków zespołu Haas i wszyscy nadal byli ubrani w kolory Rich Energy... Krótko mówiąc, więcej przed nami!
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)