FIA bardziej rygorystyczna z dociskiem aerodynamicznym w F1

Grupa strategiczna F1 spotkała się w Paryżu, aby omówić kilka tematów na przyszłość, w tym powrót płetw rekinów i innych elementów aerodynamicznych.

opublikowany 25/04/2017 à 22:04

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

FIA bardziej rygorystyczna z dociskiem aerodynamicznym w F1

Komisja i Grupa Strategiczna FIA spotkały się we wtorek 25 kwietnia w Paryżu w obecności Jeana Todta, prezesa Międzynarodowej Federacji Samochodowej i Chase’a Careya, dyrektora Grupy Formuły XNUMX, aby omówić kwestie techniczne i przepisy sportowe o przyszłości dyscypliny.

Spotkanie dotyczyło w szczególności obecności „płetwy rekina” i „skrzydeł T” w jednomiejscowych samolotach tego sezonu. Te aerodynamiczne dodatki, krytykowane za estetykę i odporność, będą „ściśle ograniczone” z 2018.

Ponadto wznowienie wyścigu po okresie czerwonej flagi powinno odbywać się ze startu zatrzymanego, a nie za samochodem bezpieczeństwa.

Stosowanie oleju powinno być również bardziej rygorystycznie regulowane, z zachowaniem tylko jednego dokładnego pochodzenia, którego można użyć w jednostce napędowej do testu.

Pirelli będzie mogło opracować oponę przeciwdeszczową na rok 2018 do pojazdów jednomiejscowych i kół starszej generacji.

Propozycje te będą teraz musiały zostać zatwierdzone przez Radę Światową FIA.

Oczekuje się zmian po GP Hiszpanii rozegranym w weekend 14 maja w Barcelonie, ponieważ przepisy sportowe będą wymagały, aby nazwiska kierowców i numery samochodów były bardziej widoczne.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz