Tor Hungaroring (Węgry) nie zapewnia takiego samego traktowania, jak zespoły Formuła 1. W domu Mercedeschętnie przyznawaliśmy, że utrzymanie idealnej temperatury opon stanowiło duży problem. Jednak po stronie czerwony Byk, chcieliśmy wykazać się w tej dziedzinie raczej entuzjazmem.
Daniel Ricciardo, autor najlepszego czasu podczas Wolnego Treningu 1 w piątek rano (osiem setnych przed Sebastianem Vettelem) nie doznał żadnych większych usterek. „Myślę, że jeśli chodzi o tempo na jednym okrążeniu, nadal możemy poprawić tempo, ale tempo na długich przejazdach wydaje się całkiem dobre. »
Niech Max będzie Twoim przewodnikiem po #HungarianGP Kto jest gotowy wybrać się na wycieczkę przed wydarzeniami w ten weekend? # F1 pic.twitter.com/pwWSDVe5uA
— Red Bull Racing (@redbullracing) 28 lipca 2018
Australijczyk twierdzi, że jest zadowolony z opon Pirelli. « Zarówno ultramiękki, jak i miękki, zapewniały dobrą wydajność. Nawet podczas długich okresów utrzymywali się. Powiedziałbym, że w kwalifikacjach preferuję opony ultra miękkie. »
Wystarczająco, aby chciał zdobyć pole position. „Pierwszy rząd byłby idealny, drugi nie jest taki zły, po prostu nie chcemy zostać wrzuceni z powrotem do trzeciego rzędu, wyprzedzanie nie jest tu częste. »
Jego kolega z drużyny Max Verstappen, który podczas drugiej sesji dnia zbliżył się do Sebastiana Vettela (Ferrari) na odległość 74 tysięcznych, szczegółowo opisał mocne i słabe strony Red Bulla na węgierskim torze o długości 4,381 km. „Aby uzyskać dobry czas, potrzebujesz odpowiedniej równowagi i czułem, że ją mamy. Niestety na prostych zawsze tracimy trochę czasu do innych”, które i tak są bardzo krótkie w porównaniu z innymi wyjazdami w sezonie.
Samochód sprawował się dobrze, a drugie miejsce w wyścigu było pozytywnym początkiem naszego weekendu. Nadal mamy sporo do poprawy, ale spodziewam się zaciętej rywalizacji jutro podczas kwalifikacji #Nie przestawaj pchać #HungarianGP pic.twitter.com/7GSI6qYgqW
- Max Verstappen (@ Max33Verstappen) 27 lipca 2018
„Nie jestem pewien, czy nasza siła w pokonywaniu zakrętów wystarczy, aby zrekompensować tę wadę. Jak można się spodziewać, jesteśmy bardzo skuteczni w drugim sektorze, ponieważ jest on bardzo kręty. Kwalifikacje będą miały ogromne znaczenie, ponieważ nie jest łatwo wyprzedzić.”– ostrzega Holender.
Mimo wypowiedzi kierowców Mercedesa dotyczące degradacji gumy, Max Verstappen, obawia się Srebrnych Strzał. „Wygląda na to, że Mercedes ma problemy z oponami ultra miękkimi, ale Mam nadzieję, że w sobotę jak zwykle wrócą na właściwe tory. W długich sztafetach wydawali się już całkiem konkurencyjni…”
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)