F1 przybywa na Snapchata

opublikowany 13/07/2017 à 15:41

Jeremy’ego Satisa

0 Zobacz komentarze)

Otwierając się na sieci społecznościowe, Liberty Media zrobiło nowy krok F1 poprzez współpracę z aplikacją Snapchat. Kibice i osoby na padokach będą mogły publikować wspólne zdjęcia we wspólnej historii z Grand Prix Wielkiej Brytanii. Pełna transakcja nastąpi od Grand Prix Singapuru, po którym aplikacja otworzy historię dla każdego wyścigu.

« To pierwszy krok w rozwijaniu naszej strategii w mediach społecznościowych, deklaruje Frank Arthofer, odpowiedzialny za cyfrowy biznes F1. »

Ponad 166 milionów użytkowników aplikacji udostępnia 3 miliardy snapów dziennie, F1 chce otworzyć się na młodszą publiczność, której obecnie brakuje na torach. 

Jeremy’ego Satisa

Świetny reporter F1 i pasjonat formuł promocyjnych

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz