Héraultais Cardénas podpisał swój 3ezwycięstwo na drogach rallye Cigalois i 4ew tym sezonie w lidze Occitanie Méditerranée, prowadząc debaty od początku do końca. Turco, który czuł się komfortowo podczas sobotniego etapu, miał 2eale problemy z tylną osią w jego 207 S2000 ukarały go dwukrotnie. Spadł w rankingu, pozostawiając wicemistrza na rzecz innego 207 S2000, należącego do miejscowego Baldiniego, który natknął się na problemy z paliwem (SS1), zanim w niedzielę podpisał kilka zadrapań.
Wracając do swojego najlepszego poziomu w DS3, Vivens kontynuuje dobry początek sezonu, 3eogólnie przez cały weekend i przed R5, gdzie Beuron był najszybszy, tuż za podium. Zdominowany przez DS3 Frontier zrezygnował z pucharu Clio T, a Durand walczył o drugie miejsce. Héraultais w końcu wyprzedza Gardois o 1”2, podczas gdy Rocher, który dorównywał Vivens, przełamał obręcz i się poddał. Génesca (Subaru) miała bezproblemowy rajd, po raz kolejny zwyciężając w grupie N, podobnie jak Rizo (BMW 135 i), który zdobył kolejne podium w GT. A. Laureta
Klasyfikacja: 1. Cardenas-Cruz (Peugeot 306 maks.)1h11’27 »4 (1erGr. F2000), 2. Baldini-Pigeyre (207 S 2000) przy 41” (1ergr. A-FA), 3. Vivens-Périer (Citroën DS3) 1:14” (1erGr. R), 4. Beuron-Gombert (Skoda Fabia) 1'53", 5. Frontier-Devilleger (Renault Clio RS 4 T) w 2'01", 6. Durand-Mercoiret (Clio RS3) w 2'02", 7. Vicéconte-Auge (Fabia) w 2'21", 8. Brun-Ravier (Clio Super 1600) o 2'57", 9. Liron-Maurin (Mitsubishi Lancer Evo 8) o 3'00, 10. Turco-Borne (207 S 2000) o 3'32", … 16. Génesca-Carrère (Subaru Impreza) o 5 '38" (1ergr. N-FN), … 23. Rizo-Dauchy (BMW 135 i) 6’47” (1erGT) itp.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)