W świątyni Maranellonajbliższy piątek 15 lutego był równoznaczny z chrztem. Ten z zupełnie nowych jednomiejscowy z Scuderia Ferrari, co zawsze jest wydarzeniem po drugiej stronie Alp.
Trening transalpine ujawnił dziś rano SF90 (w nawiązaniu do 90-lecia Scuderii), który zostanie powierzony duetowi Sebastian Vettel - Charles Leclerc, z już ogłoszoną misją: odzyskać tytuł mistrza świata, na który całe Włochy czekały od 2008 roku (ostatnia korona konstruktorów).
Malowanie pozostaje głównie czerwone, tym razem z matowym odcieniem i czarnym, aby podkreślić logo Mission Winnow, które pojawiło się w zeszłym roku na jednomiejscowym samochodzie Ferrari. W tym roku Halo nie jest już pomalowane na czerwono.
Oto wyłaniające się z wnętrzności Scuderii Ferrari SF90 Sebastiana Vettela i Charlesa Leclerca. W Maranello znów zaczyna się historia. @ScuderiaFerrariWcześniejsze@autohebdoWcześniejsze@Charles_LeclercWcześniejsze #esseFerrari pic.twitter.com/qlAA9JOK4V
— Jean-Michel Desnoues (@Jmdesnoues) 15 lutego 2019 r.
Bardzo przerobiona aerodynamika
Zgodnie z nowymi przepisami technicznymi, przednie i tylne błotniki SF90 stanowią główną nowość. Zmieniono również deski barkowe, których maksymalna wysokość została zmniejszona w 2019 r. do 350 mm.
SF90 ma maskę silnika w dużej mierze przerobioną przez inżynierów Maranello. „Maska jest węższa, aby poprawić wydajność aerodynamiczną samochodu, mówi Ferrari.
Prace nad elementami silnika oraz przesunięcie części jego akcesoriów doprowadziły do zmniejszenia zajmowanej przestrzeni, co umożliwiło zaprojektowanie znacznie bardziej zwartego nadwozia.
Z zaletą „oczyszczania” przepływu powietrza w kierunku tylnego skrzydła. Wlot powietrza ma teraz podobny kształt do samochodu z 2016 roku, a prace nad dynamiką płynów wewnątrz samochodu pozwoliły osiągnąć ten sam poziom wydajności chłodzenia co w SF71H, a wszystko to przy mniejszej powierzchni. »
Jednostka Zasilająca 2019 o kryptonimie 064 została ulepszona pod kątem spalania w silniku cieplnym, ale także pod kątem odzysku energii. Zmniejszono objętość i masę systemu magazynowania energii.
>>>>> Zdjęcia Ferrari SF90 <<<<
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)